Trainingen voor verhuur- en deelautobedrijven

Laatste update 09 augustus 2021 Leestijd: 1 min

Voor de verhuurbranche heeft BOVAG in samenwerking met Innovam en Oomt verschillende trainingen ontwikkeld als investering in de veiligheid van het verhuurbedrijf en de medewerkers in het bijzonder. Baliemedewerkers van een verhuurbedrijf staan in direct contact met de klant en bevinden zich soms in lastige situaties als klanten niet de beste bedoelingen hebben. 

Hoe herkent u criminaliteit aan de verhuurbalie? En hoe gaat u verstandig om met lastige of zelfs agressieve klanten? Samen met Innovam heeft BOVAG twee praktische trainingen ontwikkeld voor de autoverhuurbranche: de basistraining ‘Omgaan met criminaliteit en agressie’ en de vervolgtraining ‘De-escaleren kun je leren’.



Hikers hebben een belangrijke taak in het autoverhuurproces. Deze medewerker levert de auto af én neemt hem ook weer in. En als de hiker dat goed doet, heeft dat veel impact op de klanttevredenheid. Om BOVAG-leden met een autoverhuurbedrijf te helpen bij het trainen van hun hikers hebben BOVAG en OOMT samen een instructievideo ontwikkeld.  

Verder lezen?

Dossiers met dezelfde categorie

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring