De pagina wordt geladen...
Wat betekenen de ruimtelijke ontwikkelingen voor jouw bedrijf? In het BOVAG-onderzoek bevindt zich een handig stappenplan waarmee je tot een ruimtelijke strategie voor jouw bedrijf kan komen. Dit stappenplan biedt inzicht in je huidige locatie, de ontwikkelingen die op je afkomen en hoe je daarop zou kunnen inspelen. Een ruimtelijke strategie is geen vraagstuk waar je als ondernemer dagelijks voor staat. Je kunt hierbij de hulp inschakelen van twee organisaties.
Hoe kan je met jouw bedrijf inspelen op de ruimtelijke ordening-opgave in jouw regio? Wat staat er in het omgevingsplan van de gemeente over jouw vestiging? Welke milieu-categorie is van toepassing op jouw bedrijf? Voor welke keuzes sta je wanneer jouw bedrijfspand zich bevindt in een toekomstige zero-emissiezone? Hoe dien je planschade in? Dit zijn voorbeelden van vragen die er op jou af kunnen komen wanneer je aan de slag gaat met een ruimtelijke strategie voor jouw bedrijf.
Als je hulp kunt gebruiken om hier passende antwoorden bij te vinden, dan kun je contact opnemen met:
Ga naar de beginpagina van het dossier Ruimtelijke ordening en mobiliteit.