De pagina wordt geladen...

Bovag logo
ViaBOVAG.nl groeide afgelopen jaar flink: naamsbekendheid en nieuwe features
0%
Terug

ViaBOVAG.nl groeide afgelopen jaar flink: naamsbekendheid en nieuwe features

Laatste update 19 juli 2021Leestijd: 3 min
Artikel header afbeelding

Zoals u graag sleutelt aan auto’s, (motor)fietsen, caravans of campers, zo doet viaBOVAG.nl dat maar al te graag aan de website! In het afgelopen jaar is er veel werk verzet en aangepast. Van uitgebreid onderzoek tot fikse updates en een extra app. Alles om maandelijks 2,5 miljoen bezoekers optimaal te bedienen. Wat is er het afgelopen jaar precies gebeurd?

Naamsbekendheid

Meten is weten. Daarom heeft viaBOVAG.nl flink geïnvesteerd in een naamsbekendheidonderzoek. En er is uitgezocht wat klanten van de site vinden. De conclusies? ViaBOVAG.nl is bekender dan bijna alle concurrenten. Klanten geven de site bovendien gemiddeld 4,6 uit 5 sterren. De tips die klanten gaven, nam viaBOVAG.nl mee in alle optimalisaties. Dit alles is natuurlijk ook goed nieuws voor adverteerders. Want hoe tevredener de klant is, hoe hoger de verkoopcijfers.

Nieuw op viaBOVAG.nl

Met de resultaten van het naamsbekendheidonderzoek in de hand, stopte viaBOVAG.nl de site vol nieuwe functies en extra’s:

  1. Consumenten met keuzestress kunnen bellen met een Keuzecoach.
  2. Naast de verkoop van tweedehandsauto’s en (motor)fietsen, breidde het assortiment begin dit jaar uit met campers en caravans. Dat betekent meer naamsbekendheid onder een breder publiek, en dus meer mogelijke leads.
  3. ViaBOVAG.nl lanceerde een nieuwe app, waarmee klanten kunnen shoppen op hun mobiel.
  4. De app kreeg meteen een paar interessante updates, zoals de functie WeetWatJeRijdt. Hiermee zien consumenten op basis van hun kenteken hoe hun huidige auto presteert op punten als duurzaamheid en kosten.
  5. Besluiten consumenten op basis van de functie WeetWatJeRijdt een andere auto te zoeken? Dan staat er nog een nieuwe functie voor ze klaar: Autoswapper. Hiermee swipen ze door advertenties en zien ze in welke opzichten de aangeboden auto’s beter zijn dan wat ze nu in de garage hebben staan.
  6. *Nieuw*: eind deze week gaat de online autoverkoopservice live. Hiermee biedt viaBOVAG.nl een helpende hand aan autobedrijven die moeite hebben met het vinden van tweedehands auto’s. Via deze online service geven consumenten aan welke auto ze graag willen verkopen. ViaBOVAG.nl doet vervolgens een bod. Geaccepteerd? Dan haalt viaBOVAG.nl de wagen op en veilt hem aan autobedrijven. Dit scheelt u zoeken naar voorraad!

Meer weten?

Met elkaar maken we viaBOVAG.nl tot een groot succes. Waar klanten goede auto’s, motoren, fietsen, caravans en campers kunnen vinden van goede BOVAG-ondernemers. Met transparantie vooraf en zekerheid achteraf. Wilt u ook profiteren van het succes van viaBOVAG.nl? Start dan ook met adverteren en kijk op

mijn.bovag.nl/viabovag

.

Adverteert u al op viaBOVAG.nl en heeft u vragen? Dan kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met uw viaBOVAG.nl-accountmanager. Maar ook op kantoor staan mensen voor u klaar. Zij zijn bereikbaar via telefoonnummer (030) 202 82 02 of e-mailadres

adverteerders@viabovag.nl

.

Bezig met laden...

Door gebruik te maken van onze website geeft U toestemming voor het plaatsen van tracking cookies.