ViaBOVAG.nl geeft antwoord: “Wat doen jullie om bezoekers naar het platform te trekken?”

Laatste update 11 april 2023 Leestijd: 4 min

In deze rubriek geven experts van viaBOVAG.nl antwoord op een ingezonden vraag. Elke maand kiezen we één brandende vraag uit van een viaBOVAG.nl-deelnemer. Van nieuwe functionaliteiten op viaBOVAG.nl tot ontwikkelingen achter de schermen. Alles mag! Deze keer: “Wat doen jullie om bezoekers naar het platform te trekken?”

Bij viaBOVAG.nl zijn we continu bezig om het platform te voorzien van nieuwe functionaliteiten om zowel adverteerders als bezoekers de meest complete service te bieden. Maar wat doet viaBOVAG.nl nog meer om bezoekers naar het platform te trekken? U weet natuurlijk dat we onlangs een landelijke radiocampagne zijn gestart om viaBOVAG.nl bekend te maken bij een zo breed mogelijk publiek. Daarnaast zijn er nog tal van manieren waarop we adverteerders voor én achter de schermen helpen aan zoveel mogelijk leads. 

Slimme online marketing

Naast onze nieuwste radiocampagne werken we hard aan het veroveren van nummer één posities in zoekmachines zoals Google. Dit doen we door effectieve landingspagina’s te maken op basis van veelgezochte zoekwoorden. Omdat de meeste mensen hun zoektocht naar een nieuw voertuig beginnen bij een zoekmachine, is het van belang om daar goed zichtbaar te zijn. Hierbij focussen we niet alleen op organisch verkeer, maar is viaBOVAG.nl ook zichtbaar met betaalde advertenties. 

Daarnaast willen we met viaBOVAG.nl op verschillende online kanalen zichtbaar zijn. Bijvoorbeeld met advertenties in YouTube-video’s. Ook gebruiken we banners op relevante websites om extra verkeer naar ons platform te genereren. Zo zorgen we voor een slimme online marketingstrategie die uw advertenties bij de juiste doelgroep brengt.

Gerichte nieuwsbrieven

Maandelijks versturen we onze nieuwsbrief naar adverteerders. Maar ook voor consumenten heeft viaBOVAG.nl een speciale nieuwsbrief. Met deze nieuwsbrief voor consumenten willen we extra websiteverkeer genereren. Vooral op belangrijke momenten zoals Pasen, wanneer klanten gezamenlijk vrij zijn en tijd hebben om naar hun nieuwe occasion te speuren. Door inzet van de nieuwsbrief geven we hier nog een extra boost aan. 

Ook liggen er mooie toekomstplannen op het gebied van e-mailmarketing. Denk aan gepersonaliseerde mails op basis van het vervoerstype van de gebruiker. Op deze manier kunnen we potentiële klanten nog beter van relevante informatie voorzien. 

We zijn zichtbaar op belangrijke events 

Met de online zichtbaarheid zit het dus wel goed, horen we u denken. Maar fysieke evenementen zijn ook belangrijk voor de bekendheid van viaBOVAG.nl. We vinden het belangrijk om viaBOVAG.nl te laten leven op relevante evenementen, van de Kampeer & Caravan Jaarbeurs tot aan de MOTORbeurs. Met een totaalpakket aan online en offline promotiekanalen zetten we ons volop in om viaBOVAG.nl onder de aandacht te krijgen bij potentiële klanten. En om u zoveel mogelijk voertuigen te laten verkopen!

Contact met viaBOVAG.nl

Met elkaar maken we viaBOVAG.nl tot een groot succes. Waar klanten goede auto’s, motoren, fietsen, caravans en campers kunnen vinden van goede BOVAG-ondernemers. Met transparantie vooraf en zekerheid achteraf. Heeft u nog vragen? Dan kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met uw viaBOVAG.nl-accountmanager. Maar ook op kantoor staan mensen voor u klaar. Zij zijn bereikbaar via telefoonnummer (030) 202 82 02 of e-mailadres adverteerders@viabovag.nl

Wilt u ook gebruikmaken van de diensten van viaBOVAG.nl en profiteren van landelijke promotie? Start dan ook met adverteren en kijk op mijn.bovag.nl/viabovag.

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring