Grote zomercampagne ‘Wat kan er wel? Kijk op BOVAG.nl’ gestart

Laatste update 03 juli 2020 Leestijd: 2 min

De BOVAG-publiekscampagne ‘Wat kan er wel? Kijk op BOVAG.nl’ is gestart op 1 juli. Deze is bedoeld om de business van BOVAG-leden (verder) aan te jagen. Dat doen we door consumenten te laten zien dat er – ondanks de coronabeperkingen – veilige en inspirerende mogelijkheden zijn om deze zomer in eigen land door te brengen of naar het buitenland op vakantie te gaan. De boodschap is: ‘Of je nu met je eigen auto, een huurauto, de motor, fiets, caravan of camper op pad gaat, kies voor de betrouwbaarheid en het vakmanschap van de BOVAG-bedrijven. Zij helpen je graag op weg’. Wat kan er wel? Kijk op BOVAG.nl.

Op radio, langs snelwegen en online

De grootscheepse campagne is deze hele zomer te zien en horen via onder meer radiospots op landelijke en regionale radiozenders, abri’s en billboards langs de belangrijkste snelwegen, abri’s in de grote steden, videocommercials op social en YouTube, online advertenties en op BOVAG.nl. Ook zijn er twee weggeefacties voor autoverhuurbedrijven en camper en caravanbedrijven, met 100% NL en AutoWeek. De zomercampagne is onderdeel van een al eerder geplande brede 2020-campagne die deze zomer en in het najaar wordt uitgerold om de naamsbekendheid van BOVAG en het BOVAG-keurmerk verder te versterken. Deze loopt nog het hele jaar door.

De komende dagen krijgen leden aanvullende informatie over de campagne, onder meer over hoe zij op de campagne kunnen inhaken. Houd de BOVAG-media en uw brievenbus in de gaten. Nu al iets meer weten? Kijk dan op bovag.nl/watkanerwel.

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring