Wat heeft u als schadeherstelbedrijf aan BOVAG?

Laatste update 10 mei 2019 Leestijd: 2 min

Er valt veel voordeel te behalen uit het BOVAG-lidmaatschap. Of het nou gaat over bijvoorbeeld: bedrijfsvoering, personeelszaken, vastgoed, belangenbehartiging of nieuws over de branche. Direct contact met uw accountadviseur, 24 uur per dag via mijn.bovag.nl of tijdens kantooruren telefonisch. Haal het maximale uit uw lidmaatschap en maak gebruik van deze diensten.

De algemene voorwaarden, het BOVAG-garantiebewijs en het BOVAG-keurmerk zijn bij de meeste van onze leden wel bekend. Wist u ook dat BOVAG speciaal voor schadeherstelbedrijven een technische helpdesk heeft? Schadesupport helpt u bij het zoeken, vinden en interpreteren van de juiste technische informatie. 

Om uw bedrijf digitaal op de kaart te zetten, organiseert BOVAG online marketing-workshops onder de naam ‘Denk vooruit. Denk digitaal'. Ook is er de DVDD-scan, daarmee weet u in tien minuten waar uw bedrijf staat in de online-wereld. Wist u dat BOVAG u kan helpen bij het organiseren van een evenement? En dat u BOVAG ook kunt bellen voor advies op zwaardere onderwerpen zoals strategievraagstukken en financiële kwesties? Het lidmaatschap geeft bovendien korting op bijvoorbeeld rechtshulp van Bovemij. 

Op het gebied van personeel veranderen de regels en omstandigheden voortdurend. BOVAG houdt u op de hoogte van cao-zaken en levert voorbeelden van bijvoorbeeld model-arbeids- of uitbestedingsovereenkomsten. Ook wanneer u wilt stoppen met uw bedrijf, staat BOVAG u bij met producten als ‘Matchmaking’ en de workshop ‘Stoppen of doorgaan’

Kijk voor het volledige aanbod op mijn.bovag.nl en specifiek voor de producten en diensten voor schadeherstel in dit overzicht

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring