BOVAG-campagne richt zich in nazomer op verkoop nieuwe kampeermiddelen

Laatste update 16 augustus 2019 Leestijd: 3 min

De online campagne van BOVAG Caravan- en Camperbedrijven staat vanaf nu tot en met oktober in het teken van de aankoop van een nieuw kampeermiddel. De campagne richt zich op mensen die zich na hun vakantie oriënteren op een (ander) kampeermiddel, bijvoorbeeld om de caravan te klein is of omdat ze willen switchen naar iets anders. De boodschap is dat je voor inspiratie en advies bij een nieuwe aankoop bij de BOVAG Kampeervakman op het juiste adres bent. Download op deze pagina de promotiematerialen en haak met uw eigen kanalen ook in op deze campagne.

Dit is de tweede fase van de online campagne die de BOVAG Kampeervakman in de schijnwerpers zet. Het eerste gedeelte van de campagne stond in het teken van vakantievoorbereiding en liep van juni tot halverwege augustus. Die had als boodschap dat kampeerders voor periodiek onderhoud en slimme accessoires bij de BOVAG Kampeervakman moeten zijn. Lees hier meer over het eerste gedeelte van de campagne die in juni van start ging.

Promotie op de KCJ

In het kader van de campagne is BOVAG dit jaar te vinden op meerdere evenementen met de BOVAG Ideeënbus: propvol inspiratie en tips voor je caravan, camper en vouwwagen. De BOVAG Pitstop wordt dit jaar ook weer ingezet op de Kampeer & Caravan Jaarbeurs van 9 tot en met 13 oktober. Daar kunnen kampeerders van de NKC-camping hun kampeermiddel technisch laten checken en meer informatie krijgen over de BOVAG Onderhoudsbeurt. Ook richten we ons op de KCJ op bezoekers die in de markt zijn voor een (nieuw) kampeermiddel. Hoe? Dat maken we later bekend, houdt daarvoor de BOVAG-media in de gaten. 

Lees hier meer over de evenementen waar BOVAG eerder dit jaar de BOVAG Kampeervakman heeft gepromoot. 

Nieuwe banners

In de toolkit vindt u nieuwe banners in verschillende formaten. U heeft de keuze tussen statische banners (JPG-formaat) en geanimeerde banners (GIF-formaat). Gebruik deze op uw website of deel ze via sociale media om uw expertise als BOVAG Kampeervakman te benadrukken en ook mee te liften op de campagne.

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring