De pagina wordt geladen...

Bovag logo
Ledenadvies, ledenadministratie en bemiddeling
0%

Ledenvoordelen

Laatste update 01 januari 2020Leestijd: 4 min

02Ledenadvies, ledenadministratie en bemiddeling

BOVAG ledenadvies, ledenadministratie en bemiddeling staan voor alle BOVAG-leden klaar om juridische en administratieve vragen te beantwoorden en om te helpen bij geschillen met klanten.

BOVAG Ledenadvies

Heb je vragen over bijvoorbeeld ontslag, verlof of de inhoud van een dealercontract? En kun je het antwoord niet vinden op mijnBOVAG? Neem dan contact op met BOVAG Ledenadvies. De adviseurs beantwoorden je vragen en geven advies op het gebied van personeel (werkgeverszaken, arbeidsrecht en cao), milieu, fiscaliteit en juridische zaken. De deskundige adviseurs spreken de taal van de ondernemer, hebben branchespecifieke kennis en geven praktisch advies waar je direct mee aan de slag kunt. Ledenadvies is bereikbaar via 030 - 65 95 300 of via het formulier onder de knop.

Stel hier je vraag

Veel informatie is te vinden op de ledenwebsite mijnBOVAG. Denk aan voorbeelden van arbeidsovereenkomsten, recente verkoopcijfers, onderzoeken, alle nieuwsberichten en evenementen, workshops en bijeenkomsten en toegang tot de ledenwinkel.

Waarvoor kun je onder andere bij BOVAG Ledenadvies terecht?

  • Neem je een nieuwe medewerker in dienst en kom je er niet uit met het voorbeeld van het arbeidscontract? Zij denken met je mee over wat er allemaal in moet staan.
  • ​Is je werknemer langdurig arbeidsongeschikt? Zij denken met je mee in oplossingen en informeren je over je rechten en plichten.
  • Problemen met een leverancier, een klant of de inhoud van een dealercontract? Zij maken een inschatting van je positie en adviseren over de stappen die je kunt zetten.
  • Komt er een milieu-inspecteur over de vloer? Zij weten wat je kunt verwachten en hoe je je kunt voorbereiden. Ook controleren zij of de inspecteur de juiste conclusies trekt. In de praktijk kan dit flinke besparingen opleveren.

Bij meer specialistische of complexe vraagstukken kennen de adviseurs een breed netwerk van aangesloten dienstverleners. Kan Ledenadvies je niet helpen, dan denken zij mee bij het vinden van een partij die dit wel kan.

Je kunt BOVAG Ledenadvies bereiken via (030) 659 53 00 (exclusief voor BOVAG-leden). De adviseurs zijn ook via dit formulier bereikbaar. Handig als je de vraag buiten kantoortijden wilt stellen, of als bellen nu niet uitkomt.

BOVAG Ledenadministratie

Voor administratieve vragen, het doorgeven van verhuizingen en andere e-mailadressen kunnen BOVAG-leden contact opnemen met de BOVAG ledenadministratie. Die zorgt voor de juiste registratie van alle leden. Ook voor vragen over contributie kunnen BOVAG-leden bij de ledenadministratie terecht.

Je kunt de BOVAG Ledenadministratie bereiken via ledenadministratie@bovag.nl en 030 - 659 54 73.

BOVAG Bemiddeling

BOVAG-leden moeten hun klanten wijzen op de mogelijkheid om via www.bovag.nl/hulp-bij-klachten BOVAG te vragen om te bemiddelen. BOVAG Bemiddeling is onafhankelijk, deskundig en probeert met een oplossing te komen die voor beiden aanvaardbaar is. De bemiddelaars adviseren in geschillen rond BOVAG Garantie, non-conformiteit en de Algemene Voorwaarden van BOVAG. Voor klanten en BOVAG-leden is BOVAG Bemiddeling op werkdagen tussen 8.30 uur en 16.00 uur bereikbaar op 030-65 95 395 (lokaal tarief).

Lees hier meer over bemiddeling door BOVAG:

Eerste hulp bij onenigheid (met je klanten)

Verder lezen?

Dossiers met dezelfde categorie

Bezig met laden...

Door gebruik te maken van onze website geeft U toestemming voor het plaatsen van tracking cookies.