De pagina wordt geladen...

Bovag logo
Wat zijn uw ervaringen met de tijdelijke importprocedure van RDW?
0%
Terug

Wat zijn uw ervaringen met de tijdelijke importprocedure van RDW?

Laatste update 01 januari 2020Leestijd: 1 min
Artikel header afbeelding

De RDW heeft vorig jaar in nauw contact met onder andere BOVAG de tijdelijke digitale importprocedure ingericht. Ondernemers hoeven niet meer naar de RDW-keuringsstations te gaan voor een Nederlands kenteken, maar kunnen dit online regelen. Daardoor kan in coronatijd de import toch op gang blijven. RDW ontwikkelt de digitale procedure continu en heeft een enquête onder erkenninghouders verspreid om hun ervaringen op te halen. Als u gebruikmaakt van de procedure heeft u op 26 februari een e-mail ontvangen. BOVAG roept op om uw mening te delen en verbeterpunten aan te dragen, zodat de procedure nog beter aangesloten kan worden op uw bedrijf.

De enquête vraagt naar wat er goed gaat, wat de RDW moet verbeteren voor de toekomst en of u interesse heeft in een aanvullende erkenning voor de importprocedure. Invullen kan

uiterlijk dinsdag 9 maart

. Het onderzoek wordt uitgevoerd door onderzoeksbureau RenM|Matrix. Vraag over het onderzoek? Stuur dan een e-mail naar

helpdesk@renmmatrix.nl

.

Rol van BOVAG bij digitale importprocedure

Weten wat BOVAG heeft gedaan bij de opstart en ontwikkeling van deze procedure? Dat leest u in het artikel ‘

Zetje voor de digitale importprocedure

’, waarin José Burgemeester (relatiemanager Belastingdienst en RDW bij BOVAG) en André Nijboer (manager beoordeling bij RDW) aan het woord komen.

Bezig met laden...

Door gebruik te maken van onze website geef je toestemming voor het plaatsen van tracking cookies.