De pagina wordt geladen...
Tijdens het BOVAG Jaarcongres, afgelopen maandag 3 december, heeft Maarten Mastop tijdens het programma voor aanhangwagenbedrijven onder andere de plannen voor 2019 gepresenteerd.
De speerpunten voor 2019:
“Komend jaar maken we ons sterk voor een pilot voor een nieuw model van steekproeven, waarbij we het model van steekproeven ombuigen naar een certificeringsmodel, met behulp van een externe partner”, aldus Mastop. Ook staat in 2019 een onderzoek op de agenda: de aanhangwagenbranche in cijfers. Mastop: “Daarnaast starten wij een promotiecampagne over preventief onderhoud aan aanhangwagens. Met deze campagne brengen we bij zowel de consument als de ondernemer het belang van goed en preventief aanhangwagenonderhoud onder de aandacht.”
Wel of geen apk? De samenwerking met fabrikanten wel of niet intensiveren? Deze én andere stellingen hebben we de aanwezige ondernemers voorgelegd, geïntroduceerd door video (zie onder dit bericht). Daarop volgde een hele nuttige en vooral open discussie. Maarten Mastop: “Ik vond het ontzettend waardevol om met dealers, leveranciers en fabrikanten in gesprek te gaan tijdens het interactieve gedeelte van ons bijeenkomst. Het leverde in mijn ogen een constructieve discussie op en er werden goed onderbouwde meningen gedeeld. Hier kunnen we met ons bestuur komend jaar op doorbouwen. De goede opkomst van onze leden droeg hier uiteraard aan bij!”