De pagina wordt geladen...
Deze week start BOVAG met een reclamecampagne ter promotie van BOVAG-autoschade- en ruitschadeherstellers. Via video’s op YouTube, posts op Facebook en online bannering maken we consumenten attent op het vakmanschap van de BOVAG-schadeherstelbedrijven en de vertrouwde BOVAG Garantie. De campagne start halverwege de vakantieperiode, nu de eerste vakantiegangers weer thuiskomen (mogelijk met schade), en loopt door tot diep in het najaar, als de impact van stormachtig herfst- en winterweer weer merkbaar wordt bij schadeherstellers.
Vrijwel alle reclame-uitingen leiden naar bovag.nl/schade. Hier informeren we consumenten over welke soorten schades er zijn, hoe schades hersteld worden en hoe het precies zit met verzekeringen. Uiteraard wijzen we consumenten op het vakmanschap en zekerheden die ze krijgen bij een BOVAG autoschade- of ruitschadeherstelbedrijf. Met de handige zoektool vinden ze direct een BOVAG-schadeherstelbedrijf in hun buurt.
In de nieuwe YouTube-serie ‘BOVAG zoekt het uit’ staat schade ook een aantal keer centraal. YouTube is na Google namelijk ‘s werelds grootste zoekmachine. Geen filmpje missen? Abonneer u dan op het YouTube-kanaal van BOVAG. Wilt u (potentiële) klanten attent op maken op de filmpjes? Deel ze dan op uw social media.
Wilt u inhaken op de reclamecampagne? Dat kan eenvoudig met de kant-en-klare promotiemiddelen die we voor u hebben klaargezet. U kunt ze hier downloaden. En deel natuurlijk ook de YouTube-video’s in uw netwerk en op bijvoorbeeld uw eigen Facebook-pagina.