03
Promotiecampagne autoschade- en ruitschadeherstellers
BOVAG maakt in 2020 reclame voor autoschade- en ruitschadeherstellers. Via video’s op YouTube, posts op Facebook en online bannering maken we consumenten attent op het vakmanschap van de BOVAG Schadebedrijven en de BOVAG Garantie. De campagne start halverwege de vakantieperiode, nu de eerste vakantiegangers weer thuiskomen (mogelijk met schade), en loopt door tot diep in het najaar, als de impact van stormachtig herfst- en winterweer weer merkbaar wordt bij schadeherstellers.
Vrijwel alle reclame-uitingen leiden naar bovag.nl/schade. Hier informeren we consumenten over welke soorten schades er zijn, hoe schades hersteld worden en hoe het precies zit met verzekeringen. Uiteraard wijzen we consumenten op het vakmanschap en zekerheden die ze krijgen bij een BOVAG autoschade- of ruitschadeherstelbedrijf. Met de handige zoektool vinden ze direct een BOVAG-schadeherstelbedrijf in hun buurt.
YouTube-filmpjes over schade
In de YouTube-serie ‘BOVAG zoekt het uit’ staat schade ook een aantal keer centraal. YouTube is na Google namelijk ‘s werelds grootste zoekmachine. Wilt u (potentiële) klanten attent op maken op de filmpjes? Deel ze dan op uw social media.
Toolkit
Wilt u inhaken op de reclamecampagne? Dat kan eenvoudig met de kant-en-klare promotiemiddelen die we voor u hebben klaargezet. U kunt ze hieronder downloaden:
Online beelden (voor op uw website of social media)
Facebook-banners
Promotietips