De pagina wordt geladen...
Het dagelijks werk slokt je op en je ziet en voelt dat sommige dingen in je bedrijf anders kunnen of moeten, maar hoe? En misschien ook: wanneer? Het programma Werken aan Aftersales kan je hierbij helpen. Het zoomt in op alle processen in de werkplaats, kijkt kritisch naar de communicatie op de werkvloer, maakt prestaties inzichtelijk en coacht leidinggevenden in het beter grip krijgen op hun aftersalesresultaten.
Veel ondernemers komen er simpelweg niet aan toe om hun bedrijf eens goed van een afstandje te bekijken en te zien of ze meer uit hun bedrijf kunnen halen. En als ze dat wel hebben: waar begin je dan? Het programma Werken aan Aftersales kan hierbij helpen. Het is een samenwerking tussen Innovam en BOVAG en is opgebouwd in drie fasen:
Werken aan Aftersales is dus geen theorie, maar heel praktisch opgezet. Het is bedoeld voor dealers en autobedrijven met minimaal acht medewerkers in de aftersales. Een aantal BOVAG-bedrijven heeft het programma al doorlopen en is er enthousiast erover. Zij vertellen er onder andere over in de BOVAGkrant die eind september bij je op de deurmat valt.
Wanneer je het programma doorloopt, heb je inzicht in hoe je je werkplaatsprocessen had ingericht en weet je hoe je deze zo efficiƫnt mogelijk zou kunnen inrichten. Dat heeft weer als gevolg dat je een hogere productiviteit krijgt in de werkplaats. Door betere processen en doordat er ook wordt gekeken naar de communicatie op de werkvloer, zal naar verwachting de medewerkerstevredenheid omhoog gaan. Dit alles bij elkaar zorgt voor een hogere klanttevredenheid.
Bekijk hieronder de ervaring met Werken aan Aftersales van Jeroen, servicemanager van Opeldealer Van der Linden Van Sprankhuizen:
Nog niet overtuigd of het ook wat voor jou is? Lees hier de vijf redenen waarom Werken aan Aftersales ook jou kan helpen. Kijk voor nog meer informatie en aanmelden opde website van Innovam.