De pagina wordt geladen...
ViaBOVAG.nl introduceert de PrestatieVerbeteraar met de nieuwe LeadInzicht-functionaliteit, waarmee mobiliteitsbedrijven diepgaander inzicht krijgen in klantgedrag en voorkeuren. Hierdoor kunnen verkopers gerichter inspelen op leads en de kans op verkoop vergroten.
Door de digitalisering verloopt de klantreis grotendeels online. Waar vroeger gesprekken in de showroom inzicht gaven in klantwensen, hebben verkopers nu vaak weinig context als een consument binnenkomt met interesse in één specifiek voertuig.
De LeadInzicht-functie biedt mobiliteitsbedrijven een compleet klantprofiel, inclusief zoekgeschiedenis en voorkeuren. Hierdoor kunnen verkopers effectiever inspelen op wat klanten echt zoeken. Bedrijven ontvangen deze inzichten direct in hun dashboard wanneer een klant een proefrit, inruilverzoek of contactaanvraag indient.
Wilco Bos, verkoopadviseur bij Autocentrum Van Vliet Woerden, vertelt: "Voorkennis over een klant, zoals hoe lang iemand al zoekt en op hoeveel auto’s hij heeft gereageerd, helpt enorm bij het benaderen van leads."
Adverteerders op viaBOVAG.nl kunnen de PrestatieVerbeteraar nu gebruiken via viabovag.nl/prestatieverbeteraar. Bekijk de onderstaande video voor meer informatie over de nieuwe functionaliteit. Meer weten over adverteren op viaBOVAG.nl? Klik dan hier.