De pagina wordt geladen...
Wie op viaBOVAG.nl adverteert, heeft het vast al gemerkt. In het nieuwe jaar is er iets toegevoegd aan de bevestiging van uw telefonische oproepen. U kunt nu zien welke viaBOVAG.nl-advertentie de consument het laatst heeft bekeken. Wel zo handig!
De nieuwe functionaliteit kan werken als geheugensteuntje. Vooral als u op een dag meerdere gesprekken heeft gehad, is het fijn om te kunnen zien over welke advertentie een klant ook al weer belde. En als u een oproep gemist heeft, ziet u in de bevestiging over welk voertuig de consument meer wilde weten. Wanneer u terugbelt, komt u beslagen ten ijs. U weet over welke advertentie het gaat en hebt alle informatie voorhanden. Zo straalt u professionaliteit en betrokkenheid uit én kan u uw klant sneller helpen.
Bij
zijn we steeds op zoek naar manieren om deelnemers succesvoller te laten ondernemen. Door zo veel mogelijk data te verzamelen en te delen, geven we u meer inzicht. Bijvoorbeeld over welke advertentie de consument voor het laatst heeft gezien. Hier kunt u uw voordeel mee doen!
Met elkaar maken we viaBOVAG.nl tot een groot succes. Waar klanten goede auto’s, motoren, fietsen, caravans en campers kunnen vinden van goede BOVAG-ondernemers. Met transparantie vooraf en zekerheid achteraf. Heeft u nog vragen? Dan kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met uw viaBOVAG.nl-accountmanager. Maar ook op kantoor staan mensen voor u klaar. Zij zijn bereikbaar via telefoonnummer (030) 202 82 02 of e-mailadres
.
Wilt u ook gebruikmaken van de diensten van viaBOVAG.nl en profiteren van landelijke promotie? Start dan ook met adverteren en kijk op
.