De pagina wordt geladen...
Om uw gebruikersgemak te vergroten, hebben BOVAG en Verhuurnet gewerkt aan een nieuwe manier van inloggen. Hiermee wordt uw Mobi-ID inlog voor Elena omgezet naar uw eigen Elena-inlogaccount.
Dat werkt zo:
Via Elena waarschuwen BOVAG-leden elkaar over malafide huurders en proefritklanten. Het registreren van dergelijke klanten is vanwege de AVG aan regels gebonden. Het is belangrijk dat we op een zorgvuldige manier met persoonsgegevens omspringen én dat de gegevens in Elena kloppen, zodat het systeem ook werkt zoals het bedoeld is. Om u een handje op weg te helpen met het gebruik van Elena hebben wij een Do’s en Don’ts-document opgesteld. Deze kunt u nu
.
Ook als u het razend druk heeft of in tijden van crisis zoals nu is het belangrijk dat u uw proefrit- en verhuurklanten blijft controleren en dat u de richtlijnen voor het registreren aanhoud
t.
Dwingt Corona u ertoe dat een deel van uw personeel thuis werkt? Of zijn er medewerkers die momenteel weinig werk kunnen doen, maar wel fit zijn? Dan is het bijwerken van uw registraties in Elena wellicht een goed idee , mocht u daarin een achterstand hebben opgelopen. U kunt daarvoor nieuwe gebruikers aanmaken en iemand tijdelijk deze rechten toekennen. Hoe dit werkt, vindt u allemaal in hoofdstuk 5 van de werkinstructies:
Voor informatie over Elena, hulp bij een registratie, technische problemen zoals niet kunnen inloggen en geen verbinding kunnen maken of inhoudelijke vragen kunt u contact opnemen met Elena Support. Ook voor installatiebegeleiding, vragen over software en functionaliteiten is de supportafdeling bereikbaar. Elena Support is te bereiken via
of (085) 024 05 21 (tijdens kantooruren).
Maakt u nog geen gebruik van Elena, maar wilt u dat wel?
Kijk hier voor meer informatie
!