De pagina wordt geladen...
Een advertentie op viaBOVAG.nl bestaat uit een aantal vaste onderdelen, zoals voertuiggegevens, verkoopprijs en foto’s. Daarnaast heeft u in het opmerkingenveld vrije ruimte om meer over de auto of motor te vermelden. Hoe maakt u slim gebruik van deze ruimte en vergroot u de kans op leads?
De meeste gebruikers die een voertuig aanklikken op viaBOVAG.nl bekijken de foto’s en klikken door naar de volgende. Voor de eerste interesse is het opmerkingenveld niet van belang. Bij de klanten die uiteindelijk de leads achterlaten, zien we wel dat de tekst vaak gelezen wordt. Als een klant dus geïnteresseerd is, leest hij (of zij) de tekst om verder bevestigd te worden in de keuze: is dit de juiste auto of motor voor hem en kan hij nog meer vertrouwen krijgen in het bedrijf?
Ontzettend veel bedrijven gebruiken alleen een standaardtekst in het opmerkingenveld en vertellen niets over het voertuig zelf. Daar ligt een kans, want dat is toch het belangrijkste van een advertentie! Houd het verder kort en beantwoordt de vragen: waarom moet de klant deze auto of motor kopen en waarom bij uw bedrijf? Een goede tekst helpt u met het krijgen van leads op alle portalen. Het kan dus nooit kwaad om er nog eens kritisch naar te kijken.
Adverteert u nog niet op viaBOVAG.nl? U kunt het nu drie maanden gratis uitproberen! Hier leest u hoe u zich hiervoor aanmeldt.
Op de website denkvooruitdenkdigitaal.nl vindt u nog veel meer handige voor sterke advertenties. Voeg bijvoorbeeld een filmpje toe over het voertuig. Dit voegt nog een extra dimensie toe aan de beleving van de consument. Lees verder:
Het programma Denk vooruit. Denk digitaal. ondersteunt BOVAG-leden in het online en offline bedienen van hun klanten op een eigentijdse manier.