De pagina wordt geladen...

Bovag logo
Actie BOVAG Onderhoudsbeurt-sticker deze zomer volop zichtbaar: in twee maanden ruim één miljoen keer getoond op social media
0%
Terug

Actie BOVAG Onderhoudsbeurt-sticker deze zomer volop zichtbaar: in twee maanden ruim één miljoen keer getoond op social media

Laatste update 15 september 2023Leestijd: 2 min
Artikel header afbeelding

De actie onder kampeerders over de BOVAG Onderhoudsbeurt-sticker was een succes. BOVAG organiseerde in juli en augustus een winactie, waarbij consumenten werden opgeroepen om een foto van hun onderhoudssticker te delen op Facebook of Instagram. Daarmee wilden we de naamsbekendheid van de BOVAG Onderhoudsbeurt vergroten en kampeerders die goed voorbereid op vakantie gaan belonen met een leuke prijs. De oproep werd 1,1 miljoen keer getoond op Facebook en Instagram, en er werden bijna 370.000 (potentiële) kampeerders bereikt.

Er werd ruim 11.000 keer doorgeklikt naar een speciale pagina met meer informatie over de BOVAG Onderhoudsbeurt en de winactie. Met deze actie op social media genereerden we onder (potentiële) kampeerders aandacht voor een goede vakantievoorbereiding en onderhoud, en werd de BOVAG Onderhoudsbeurt in het zonnetje gezet. BOVAG riep consumenten met een onderhoudssticker die ouder is dan 2022 op om na de zomer een afspraak te maken bij een BOVAG-kampeervakman, zodat hun kampeermiddel klaar is voor het volgende vakantieseizoen.

Prijzen

Op zowel Facebook als Instagram deelden tientallen kampeerders een foto van hun BOVAG Onderhoudsbeurt-sticker, vaak op een creatieve manier. Daarmee was de sticker van de BOVAG Onderhoudsbeurt ook nog eens volop te zien op social media. Uit alle bijdragen heeft BOVAG vijftien prijswinnaars geselecteerd. De hoofdprijs was een waardebon van 250 euro, te besteden bij een BOVAG-kampeerbedrijf. Daarnaast stelden Isabella, GIMEG en de Kampeer en Caravan Jaarbeurs diverse prijzen beschikbaar, zoals een thermoskan, waterkoker, kachel, campingstoel, oplaadbare lamp, wijnglazen en kaartjes voor de KCJ. BOVAG bedankt GIMEG, Isabella en de Kampeer en Caravan Jaarbeurs voor het beschikbaar stellen van deze mooie prijzen.


De hoofdprijswinnaar deelde deze creatieve foto van de onderhoudssticker op Facebook. De hoofdprijs is een waardebon van 250 euro, te besteden bij een BOVAG-kampeerbedrijf. In totaal werden er vijftien prijzen weggegeven.

Meerdere campagnes

BOVAG voerde afgelopen zomer nog meer campagne, om te pleiten voor een goede vakantievoorbereiding en onderhoud. Daarover leest u meer in dit bericht:

Bezig met laden...

Door gebruik te maken van onze website geeft U toestemming voor het plaatsen van tracking cookies.