De Garantiekwestie: Mag ik BOVAG Garantie tegen een meerprijs in een afleverpakket aanbieden?

Laatste update 27 oktober 2022 Leestijd: 2 min

De verlenging van BOVAG Garantie naar 12 maanden roept soms vragen op. In De Garantiekwestie behandelt BOVAG veelvoorkomende vragen van leden. Deze keer geven we antwoord op de vraag of u BOVAG Garantie tegen een meerprijs in een afleverpakket mag aanbieden.

Het antwoord is JA, dat mag. BOVAG gaat daar niet over. Feit is wel dat als een klant van een bepaald pakket NIET kan afzien, dat het bedrag van dat pakket dan in de geadverteerde prijs moet zitten. Dus als u altijd een afleverpakket aanbiedt en in rekening brengt, dan moeten die kosten in de geadverteerde prijs zitten. Kan een klant van dat afleverpakket afzien, dan hoeft dat niet.

Test u kennis over garantie

Zeker weten hoe het zit rondom BOVAG Garantie? Doe dan de BOVAG Garantie Kennistest, een quiz van 10 vragen waarin u uw kennis kunt testen en tegelijk leert hoe het zit. Een nuttige en leuke manier om uw kennis over de BOVAG Garantie op te vijzelen. En u maakt ook nog eens kans op een kartarrangement voor tien collega's. U kunt meedoen tot en met 31 oktober 2022. De winnaar wordt 1 november 2022 bekendgemaakt.

Doe de test

Vragen over garantie? 

Mogelijk heeft u vragen over de BOVAG Garantie (en de wettelijke garantie, die de basis vormt voor BOVAG Garantie). De antwoorden op deze vragen vindt u op mijn.bovag.nl/garantie. Staat uw vraag er niet bij? Bel of mail dan gerust met BOVAG Ledenadvies via 030 - 65 95 300 / ledenadvies@bovag.nl.

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring