De pagina wordt geladen...

Bovag logo
Veelgestelde vraag over garantie: Waarom gaat de BOVAG Garantie naar 12 maanden?
0%
Terug

Veelgestelde vraag over garantie: Waarom gaat de BOVAG Garantie naar 12 maanden?

Laatste update 01 januari 2020Leestijd: 1 min
Artikel header afbeelding

De verlenging van BOVAG Garantie op 1 juni naar 12 maanden roept mogelijk vragen bij u op. Waarom gebeurt dit en wat betekent dat? Kan ik BOVAG Garantie uitsluiten of zelf besluiten deze op zes maanden te houden? Mag ik geld vragen voor BOVAG Garantie? De antwoorden op veelgestelde vragen over de verlenging van de BOVAG Garantie (en wettelijke garantie) vindt u op mijn.bovag.nl/garantie.

Het antwoord op de vraag ‘Waarom gaat BOVAG Garantie op aankoop van zes naar 12 maanden?’:

BOVAG Garanties op aankoop, van auto tot caravan en van fiets tot gemotoriseerde tweewieler, hebben als basis uiteraard de wet en zullen dus met dezelfde termijn verlengd worden. We willen met BOVAG Garantie niet minder bieden dan de wettelijke regels. Dat zou BOVAG Garantie overbodig maken. Terwijl BOVAG Garantie nog steeds een van de belangrijkste pijlers onder het sterke BOVAG-merk is.

Vragen over garantie

Mogelijk heeft u andere vragen naar aanleiding van de verlenging van BOVAG Garantie (en de wettelijke garantie, die de grondslag vormt voor BOVAG Garantie). De antwoorden op deze vragen vindt u op

mijn.bovag.nl/garantie

. Staat uw vraag er niet bij? Bel dan BOVAG Ledenadvies: 030 - 65 95 300.

Bezig met laden...

Door gebruik te maken van onze website geeft U toestemming voor het plaatsen van tracking cookies.