[PODCAST] Gedoe met een klant, hoe los je dat op? Luister naar Bureau BOVAG

Laatste update 19 januari 2022 Leestijd: 3 min

Wat doe je als het contact met de klant volledig escaleert? BOVAG-lid Willem de Kreek vertelt over bijzondere ervaringen met klanten. Zoals krassen op een auto die hij met schoensmeer zou hebben ingesmeerd. Hoe pakt hij dit soort situaties aan? Wat heeft hij aan BOVAG in zo'n geval? In de podcast Bureau BOVAG geven experts tips en vertellen zij over klachten en geschillen. De geschillencommissie kan in veel gevallen uitkomst bieden. Onze verslaggever Matthijs Holtrop zoekt de antwoorden op vragen die gaan over geschillen met de klant.

U kent het wel: u heeft een product verkocht aan een klant en deze komt ermee terug omdat het niet volledig aan zijn of haar eisen voldoet. Zijn die eisen redelijk? Hoe reageert u hierop? Wat kunt u het beste doen en wat kan BOVAG daarin betekenen? De antwoorden hoort u in aflevering 1 van Bureau BOVAG. Beluister deze op mijn.bovag.nl/podcast of via uw favoriete podcast-app. (Bent u nog onbekend met podcasts? Kijk hieronder bij: Zo luistert u naar een podcast)

Beluister de podcast

Aflevering 2: oververhitte occasionmarkt

In de volgende aflevering nemen we de occasionmarkt onder de loep. Zelden waren gebruikte auto’s zo schaars. Wat is er aan de hand? En hoe houd je voldoende voorraad? U hoort het in de volgende podcast-aflevering. Zodra deze online staat, hoort u dat van ons. Als u zich abonneert op het podcastkanaal van Bureau BOVAG in uw podcast-app, dan krijgt u vanzelf ook een notificatieberichtje.

Zo luistert u naar een podcast

Voor wie niet zo heel erg bekend is met het fenomeen podcast: het is een soort YouTube met uitsluitend geluid. Bureau BOVAG kunt u afspelen via mijnBOVAG, maar ook via podcast-apps. Bekenden zijn: Spotify, Google podcasts of de standaard podcast-app op een Iphone. Kijk op mijn.bovag.nl/podcast hoe dat werkt.

Bureau BOVAG

Mede op verzoek van leden is de vereniging gestart met de podcast-serie Bureau BOVAG. In iedere aflevering onderzoekt onze journalist een onderwerp uit de mobiliteitsbranche. Hij neemt luisteraars mee langs BOVAG-leden en experts rond dat onderwerp. Een aflevering duurt 20 minuten, precies de tijd die de meeste Nederlanders onderweg zijn in hun auto naar het werk (buiten coronatijd).

 

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring