Succesvolle verhuurcampagne met 3 maanden verlengd

Laatste update 31 augustus 2022 Leestijd: 2 min

In mei is BOVAG gestart met een campagne, waarin we de huurauto promoten. Uit evaluatie blijkt dat de promotie op sociale media buitengewoon effectief is geweest, vooral op LinkedIn en YouTube. Per 1 september verlengen we de campagne daarom met drie maanden op deze twee kanalen. Doe ook mee en zorg ervoor dat onze boodschap verder over Nederland wordt verspreid. Download de toolkit met gratis promotiemateriaal op mijn.bovag.nl/verhuurcampagne. 

De campagne rondom de huurauto richt zich op drie doelgroepen:

  • (Kleine) werkgevers die tijdelijk een persoon inhuren. 
  • Werknemers en zzp’ers die vervoer nodig hebben voor bijvoorbeeld een tijdelijke klus. 
  • Particulieren die vervoer nodig hebben voor een bepaalde gelegenheid, zoals een verhuizing, verbouwing of vakantie (bijvoorbeeld een (grotere) auto met trekhaak of als tijdelijk alternatief voor de eigen elektrische auto). 

De campagne creëert bewustwording dat de huurauto in bepaalde situaties een uitstekende optie is. Uiteraard zetten we daarbij het BOVAG-verhuurbedrijf centraal, dat zekerheid, betrouwbaarheid en flexibiliteit biedt. BOVAG-verhuurbedrijven hebben meegedacht over de campagne, en daar is een concept voor deze drie doelgroepen uitgekomen. 

Lees meer over de campagne en download de toolkit op mijn.bovag.nl/verhuurcampagne. 

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring