Laat op Facebook zien dat u meedoet aan de Nationale Autowasdag

Laatste update 18 juni 2021 Leestijd: 2 min

BOVAG gaat met een online campagne consumenten aansporen om tijdens de Nationale Autowasdag op 3 juli hun auto te laten wassen of poetsen. Haak daar ook op aan, en laat zien dat u meedoet aan deze actie. Download op deze pagina een handige beschrijving van hoe u een evenement op Facebook aanmaakt, en een banner om daarbij te plaatsen. Samen maken we er een succes van!

Dit jaar doen maar liefst 120 autowas- en poetsvestigingen mee aan de Nationale Autowasdag: een record! Bovendien gaan grote Nederlandse artiesten als Guus Meeuwis, Typhoon, Roel van Velzen en Kenny B mensen oproepen om op 3 juli hun auto te laten wassen of poetsen bij een BOVAG-bedrijf. Zij doen dit als ambassadeur van de Stichting Muziekids, het goede doel waarvoor dit jaar geld wordt ingezameld. Stichting Muziekids zet zich in voor zieke kinderen om hen even te laten vergeten dat ze ziek zijn. Dit doen ze in hun muziekstudio’s. Kinderen kunnen hier zingen, instrumenten bespelen of plaatjes draaien. Als klap op de vuurpijl gaat Kenny B van tevoren een liedje opnemen over de wasstraat. Dat wordt zijn versie van het nummer ‘Wasmasjien’ van Trafassi, dat u misschien wel kent van de tekst ‘kleine wasjes, grote wasjes’. 

Download hieronder de toolkit met daarin een beschrijving van hoe u een Facebook-evenement aanmaakt met daarbij een afbeelding. 



Alles over de Nationale Autowasdag vindt u op mijn.bovag.nl/autowasdag

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring