Nu beschikbaar: nieuwe lockdown-posters en antwoorden op veelgestelde vragen

Laatste update 22 december 2021 Leestijd: 2 min

Naar aanleiding van de lockdown heeft BOVAG het coronadossier geactualiseerd. Zo vindt u hier nieuwe posters waarmee u uw klanten kunt informeren over de lockdown-maatregelen, en vindt u antwoorden op veelgestelde vragen. Nieuwe versies van de coronaprotocollen volgen binnenkort.

Posters

In het coronadossier onder het kopje ‘Downloads’ vindt u de showroomposter en een overzichtsposter met alle nieuw maatregelen.

Naar de posters

Veelgestelde vragen

Mag een proefrit met auto aan huis of op een openbare plek? Mogen klanten in de wachtruimte wachten voor een auto die opgehaald wordt i.v.m. reparatie? En mag verkoop en levering van fietsen aan huis van de klant gebeuren? Antwoorden op deze en andere vragen vindt u in het coronadossier onder het kopje ‘Veelgestelde vragen’:

Naar de veelgestelde vragen

Steunpakket

Het huidige steunpakket van het vierde kwartaal wordt doorgetrokken naar het eerste kwartaal van 2022. Er zal in samenwerking met MKB Nederland gekeken worden of aanvullende steun noodzakelijk is.

Download hier het vernieuwde mobiliteitsprotocol:

    No data found

Overige vragen

Meer informatie vindt u in het coronadossier. Heeft u een vraag en vindt u geen antwoord bij de veelgestelde vragen, neem dan vooral contact op met BOVAG Ledenadvies via ledenadvies@bovag.nl of telefonisch op 030 - 65 95 300.

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring