Training ‘De-escaleren kun je leren’ gaat op 24 november in première, meld u aan!

Laatste update 07 oktober 2020 Leestijd: 3 min

Naast de basistraining ‘Omgaan met criminaliteit en agressie’ is er nu ook een vervolg, waarin dieper ingegaan wordt op het begrenzen en ombuigen van agressief gedrag van huurders. ‘De-escaleren kun je leren’ wordt op dinsdag 24 november door Innovam gegeven, helemaal coronaproof. Meld u of uw medewerker alvast aan om verzekerd te zijn van een plek!

In de training ‘De-escaleren kun je leren’ leer je als deelnemer de cruciale fases binnen spanningsverhogende situaties aan te verhuurbalie te herkennen en daarnaar te handelen. Onder begeleiding van trainers die gespecialiseerd zijn in het ombuigen en begrenzen van emotie en agressie wordt er geoefend met opdrachten en herkenbare praktijksituaties. De training is geschikt voor mensen die ‘Omgaan met criminaliteit en agressie’ gevolgd hebben, of voor ervaren baliemedewerkers, managers of ondernemers die willen oefenen met dit soort situaties. Deze training helpt om nog sterker te staan tegenover emotie en agressie bij onverwachte situaties met klanten. En bevordert daarmee ook de veiligheid in uw bedrijf. De training duurt van 9:00 tot 16:30 uur en wordt gehouden bij Innovam in Nieuwegein. Wilt u ook deelnemen aan deze nieuwe training? Meld u dan vandaag nog aan via de onderstaande link. 

Meer informatie en aanmelden

Trainer aan het woord 

Wat leert u tijdens de training? Wat levert het uw bedrijf concreet op? En hoe coronaproof is het volgen van deze dag? Trainer Patrick legt het uit in het volgende filmpje: 

Twee ondernemers over de pilot van de training

“Ik heb geleerd dat ademhaling een belangrijke rol speelt om rustig te blijven, dat je grenzen moet kunnen aangeven (en hoe je dit doet) en dat je meerdere gedragsvormen hebt. Kan nooit kwaad om hierin getraind te worden, zeker omdat de maatschappij aan het veranderen is. Dit is een goede basistraining om je enigszins voor te bereiden op een ongewenste situatie. Tips en tools op dit vlak zijn altijd welkom, aanrader dus voor iedereen!”

"Belangrijkste les voor mij is dat je een onprettige situatie voor jezelf zelf kunt ombuigen tot iets positiefs, zowel voor de baliemedewerker als voor de klant. Het enthousiasme van de trainers is echt aanstekelijk, veel van ze geleerd over hoe je je achter de balie opstelt richting de klant en hoe je aan je houding werkt. Ik zou deze training zeker aanraden, vooral aan jongere medewerkers."

Meld u aan voor de training

> Meer over de Week van de Veiligheid

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring