Aandacht voor periodiek onderhoud aanhangwagens in reclamecampagne

Laatste update 30 juli 2020 Leestijd: 2 min

Aanhangwagenbedrijven krijgen het druk in de werkplaats als het aan BOVAG ligt. Vanaf deze week vestigen we in een reclamecampagne namelijk de aandacht op het belang van periodiek onderhoud. Te beginnen met de aanhangwagens van onder meer aannemers, groenvoorzieners en zzp’ers. Voor hen is de vakantie doorgaans hét moment voor een check-up, zodat ze na de zomer verzekerd zijn van een betrouwbare en veilige aanhangwagen. In het najaar (oktober-november) richten we ons met een zelfde soort boodschap op de eigenaren van paardentrailers.

Aannemers, groenvoorzieners en zzp’ers bereiken we met gerichte Facebook-advertenties. In de campagne voor paardenbezitters zetten we naast Facebook ook advertenties in. Dit keer in het bekende magazine Paard & Sport, een uitgave van paardensportbond KNHS met een oplage van 120.000 stuks. We verwijzen geïnteresseerde aanhangwagenbezitters door naar https://www.bovag.nl/thema-s/een-aanhangwagen-onderhouden voor meer informatie over een BOVAG Onderhoudsbeurt en een BOVAG-bedrijf in de buurt. 

Toolkit

U kunt eenvoudig inhaken op de reclamecampagne met de kant-en-klare promotiemiddelen die we voor u hebben klaargezet. U kunt ze hier bekijken en downloaden.

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring