Wees voorbereid op corona-vragen van uw klanten

Laatste update 07 augustus 2020 Leestijd: 2 min

Op bovag.nl informeren we consumenten over hoe ze veilig kunnen winkelen bij BOVAG-bedrijven. We wijzen ze op het belang van de hygiëne-afspraken (houd 1,5 meter afstand, hoest of nies in uw elleboog, etc.) en we vertellen ze wat ze van u als ondernemer mogen verwachten. In dit laatste geval hebben we het natuurlijk over de maatregelen uit het branchbrede Mobiliteitsprotocol, dat ook toegankelijk is voor consumenten. Voor rijscholen geldt het aparte Rijscholenprotocol. Wilt u voorbereid zijn op vragen van klanten over corona? Check dan aan de hand van de protocollen en checklists of u de juiste maatregelen heeft getroffen.

Het Mobiliteitsprotocol en Rijscholenprotocol bevatten adviezen en voorschriften voor uw specifieke branche over bijvoorbeeld werken en leveren op afspraak en doseren van klanten, het gebruik en reinigen van eigen gereedschap en het inrichten van ruimtes conform de anderhalvemeterrichtlijn. BOVAG ontwikkelde een aantal hulpmiddelen die u hierbij helpen zoals checklists en posters. Klik hier voor de hulpmiddelen die horen bij het Mobiliteitsprotocol en hier voor de hulpmiddelen voor rijscholen.

Krijgt u vragen van klanten over corona, verwijs ze dan ook gerust naar https://www.bovag.nl/thema-s/coronamaatregelen-in-de-mobiliteitsbranche.

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring