Voor de derde keer dit jaar investeert BOVAG in de bekendheid van naam, logo en netwerk. De eerste twee weken van oktober prijkt er BOVAG-promotie op dertig grote palen langs de snelwegen en op 1458 billboards, en bushokjes in de stad.
In die twee weken bereikt BOVAG tientallen miljoenen passanten met de boodschap: Denk vooruit. Begin bij BOVAG. Voor elke sector is een aparte illustratie gemaakt. Want doel van de campagne is ook om de breedte van het netwerk van BOVAG-bedrijven te laten zien.
Truckmonteur
Concreet: BOVAG is meer dan een verzameling autobedrijven. De billboards in de stad zullen met name ook fiets, scooter en rijschool-uitingen laten zien. De palen langs de snelweg bevatten merendeels uitingen die snelweggebruikers aanspreken. Zo ook een uiting met een truckmonteur en de boodschap 'Aan de slag als truckmonteur? DENK VOORUIT. BEGIN BIJ BOVAG.'. In december volgt nog een vierde ronde in de BOVAG-merkcampagne van 2016.
Onderscheidend vermogen
Investering in naam en merk is belangrijk omdat die BOVAG-leden onderscheidend vermogen geven in de markt. BOVAG-leden noemen het keurmerk ook steevast als een van de belangrijkste redenen om lid te zijn van BOVAG.