Training: malafide huurders herkent u zo

Laatste update 19 juli 2017 Leestijd: 0 min

Huurders van vervoersmiddelen hebben niet altijd de beste bedoelingen. Maar hoe maak je als verhuurder nu dat onderscheid tussen de huurders met goede bedoelingen en de ‘rotte appels’? Innovam ontwikkelde daar een eendaagse praktijkgerichte training voor.

De training criminaliteitspreventie is bedoeld voor baliemedewerkers van verhuurbedrijven die het contact met klanten onderhouden en beslissen over het al dan niet verhuren van auto’s. De dag wordt verzorgd door specialisten op het gebied van fraude en –preventie en vindt plaats op 24 maart in Nieuwegein.

De volgende onderdelen komen aan bod:
  • Uitgebreide informatie over verduistering en andere risico's bij autoverhuur
  • Onderscheid tussen malafide en bonafide klanten
  • Verdachte signalen in het verhuurproces
  • Documentherkenning o.a. rijbewijs en paspoort
  • Vergelijking document en (potentiële) huurder
  • Slechtnieuwsgesprek: omgaan met klanten bij wie wordt afgezien van autoverhuur
Meer informatie over de training en over aanmelden staat op het ledenportaal.
 
 

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring