Training: malafide huurders herkent u zo

Laatste update 19 juli 2017 Leestijd: 0 min

Huurders van vervoersmiddelen hebben niet altijd de beste bedoelingen. Maar hoe maak je als verhuurder nu dat onderscheid tussen de huurders met goede bedoelingen en de ‘rotte appels’? Innovam organiseert samen met de politie op 1 februari een vernieuwde praktijkgerichte training: ‘BOVAG Verhuur Criminaliteitspreventie’.

Tijdens de training leert u handig gebruik te maken van de BOVAG Verhuurvoorwaarden en het vernieuwde ELENA systeem. Van een specialist op het gebied van criminaliteitspreventie bij de politie krijgt u tips en trucs over hoe u kunt handelen in bepaalde situaties, of hoe u vervelende situaties kunt voorkomen.

Verder wordt besproken hoe u de malafide van de bonafide klanten onderscheidt. En hoe u dat doet zonder klantvriendelijkheid, service en het imago van het verhuurbedrijf in gevaar te brengen. Er worden daarbij klantsituaties getraind met een professioneel acteur. De ééndaagse praktijkgerichte training criminaliteitspreventie wordt verzorgd door specialisten op het gebied van fraude en fraudepreventie.

Omschrijving training
  • Uitgebreide informatie over verduistering en de andere risico's bij autoverhuur
  • Onderscheid tussen malafide en bonafide klanten
  • Verdachte signalen in het verhuurproces
  • Documentherkenning onder andere rijbewijs en paspoort
  • Vergelijking document en (potentiële) huurder
  • Slecht nieuws-gesprek: omgaan met klanten bij wie wordt afgezien van autoverhuur
Datum & locatie
De training ‘BOVAG Verhuur Criminaliteitspreventie’ vindt plaats op woensdag 1 februari 2017 in Nieuwegein.

Deze training wordt verplaatst naar een later moment. U wordt hierover op de hoogte gehouden via de BOVAG-nieuwsbrief.  
 

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring