Verhuurleden zijn tevreden over BOVAG

Laatste update 03 april 2018 Leestijd: 2 min

Leden uit de verhuur- en deelautobranche geven BOVAG gemiddeld een 7,5 als rapportcijfer. Daarnaast is 75 procent tevreden over BOVAG. Dit blijkt uit de jaarlijkse Ledenpeiling, die eind 2014 is gehouden.

“Het is een mooi resultaat, dat vrijwel gelijk is aan vorig jaar”, aldus Anton Pluim, branchemanager Verhuur- en Deelautobedrijven. “Het is fijn om te zien dat leden hun eigen club waarderen. De score ligt zelfs iets hoger dan het gemiddelde.” De tevredenheid onder alle BOVAG-leden is 70 procent en zij geven gemiddeld een 7,4 als rapportcijfer. Anton Pluim is zelf gematigd tevreden met de uitkomst: “Komend jaar gaan we gaan voor een 8!”

Reden lidmaatschap
In de Ledenpeiling werd aan verhuur- en deelautobedrijven gevraagd naar de belangrijkste redenen voor het BOVAG-lidmaatschap. De belangrijkste drie redenen zijn:

1. BOVAG als collectief voor politieke lobby en belangenbehartiging
2. BOVAG als sterk consumentenmerk
3. BOVAG die leden op de hoogte houdt

Belangenbehartiging
Leden geven aan dat ze de meeste waarde hechten aan politieke belangenbehartiging van BOVAG. Dit is volgens leden ook het belangrijkste onderwerp waar BOVAG meer aandacht aan moet besteden. Volgens Anton Pluim staat lobby dan ook hoog op de agenda. “De flexauto kan een belangrijke bijdrage leveren aan bereikbaarheid en leefbaarheid in Nederland. Samen met de leden willen we de flexauto beter op de kaart zetten en meepraten in Den Haag. De Ledenpeiling geeft aan dat we de juiste weg zijn ingeslagen.”

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring