Promotie wintersport-huurauto via Facebook succesvol

Laatste update 09 januari 2015 Leestijd: 2 min

De wintersportperiode is weer aangebroken. Het moment dat consumenten hun krappe en oude auto afladen met bagage om op skivakantie te gaan. In december is BOVAG gestart met de promotie van de wintersport-huurauto via Facebook en daarmee worden honderdduizenden mensen bereikt.

Het doel van de promotie is het bewustmaken van de consument dat op wintersport gaan met een huurauto een goed alternatief is voor de eigen auto. “Steeds meer mensen kopen tegenwoordig een kleinere auto. Maar dat merk je als je op wintersportvakantie wilt, dan is een ruime jonge huurauto met winterbanden wel zo prettig en veilig”, aldus branchemanager BOVAG Verhuur- en Deelautobedrijven Anton Pluim.

Bereiken van wintersportliefhebbers
Op Facebook is het mogelijk om met gebruik van sleutelwoorden het juiste publiek voor (commerciële) boodschappen aan te spreken. Het bericht over de wintersport-huurauto is onder de aandacht gebracht van mensen met een interesse voor onder andere wintersportvakanties. Dat leidt tot een bereik van honderdduizenden potentiële huurklanten, duizenden ‘likes’ en vele positieve reacties. BOVAG gaat tot en met de krokusvakantie door met de promotie.

Promoot uw eigen verhuurbedrijf
Ook u kunt meedoen met de promotie. BOVAG heeft de vijf voordelen van op vakantie gaan met een wintersport-huurauto uitgelegd in een voorbeeldnieuwsbericht. U kunt deze tekst gebruiken voor uw eigen kanalen of het als kopij aanbieden bij uw plaatselijke media. Een snelle manier om aandacht voor uw verhuurbedrijf te genereren. Meer informatie >>

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring