De pagina wordt geladen...
Tip! Probeer allereerst om via een andere browser (Edge, Firefox of Chrome) nogmaals in te loggen.
Je kunt onderstaand stappenplan volgen als je problemen ervaart met het inloggen op mijn.bovag.nl:
1. Log je voor de eerste keer in op mijn.bovag.nl, dan moet jouw account geactiveerd worden. Ga hiervoor naar mijn.bovag.nl/activeeraccount en volg de stappen.
2. Ben je al vaker op mijn.bovag.nl geweest? Ga dan naar mijn.bovag.nl/inloggen en probeer in te loggen. Welke melding zie je? Als de melding 'Lidmaatschapsnummer of wachtwoord onjuist’ wordt gegeven, kunnen zowel jouw lidmaatschapsnummer als wachtwoord onjuist zijn.
3. Twijfel je aan de juistheid van het lidmaatschapsnummer? Klik op de link ‘Gebruikersnaam of lidmaatschapsnummer vergeten’. Vul de velden in. Je ontvangt dan een bericht met jouw gebruikersnaam en/of lidmaatschapsnummer.
4. Bij twijfel aan het wachtwoord, kun je via de link ‘Wachtwoord vergeten’ jouw account (opnieuw) activeren. Je ontvangt dan een mail met een link om je wachtwoord te wijzigen, dit kan enkele minuten duren.
5. Als na indrukken van ‘Verstuur’ de melding: ‘Er is een link verzonden naar het bij ons bekende e-mailadres (<jouw e-mailadres>)’? verschijnt, ga dan naar stap 7.
6. Verschijnt de melding: ‘Geen gebruiker gevonden’ ga dan terug naar stap 3, omdat het lidmaatschapsnummer niet correct is.
7. Ga naar je mailbox. In de mailbox moet een e-mail met onderwerp: ‘Verzoek wijzigen wachtwoord’ aankomen. Als de mail niet binnenkomt, controleer dan de spamfolder. Als de e-mail na enige tijd nog niet is binnen gekomen, dan kan het zijn dat er een technisch probleem is met de e-mail. Dat zul je eerst moeten (laten) controleren en oplossen. Als de wachtwoord-e-mail wel ontvangen is, klik op de link in de mail en volg de stappen om een nieuw wachtwoord in de stellen. Ga vervolgens terug naar stap 2.
8. Als bovenstaande stappen niet geleid hebben tot een bruikbare inlog, noteer dan de uitkomsten van de verschillende stappen en maak hiervan melding via mailadres ledenadvies@bovag.nl of via T: 030 - 659 53 00 (kies dan optie 6: overige vragen). Wil je dan ook aangeven of je akkoord gaat met overschrijving van jouw wachtwoord door ons? Daar kunnen we namelijk mee testen. Als dat lukt, genereren wij via het systeem een nieuw wachtwoord. Je ontvangt hier per mail een bericht van. Op deze manier is het wachtwoord alleen bij jou bekend.
Je kunt dit vervolgens zelf aanpassen in een wachtwoord van jouw eigen keuze.
Om jouw wachtwoord aan te passen ga je naar ‘Mijn tools’.
Dan naar ‘Profiel aanpassen’.
Wanneer je dan iets naar onderen scrolt, kunt je jouw wachtwoord aanpassen met het tijdelijke wachtwoord dat je van ons ontvangen hebt.