Stappenplan aanpak autowasschade

Maak keuze

Wat te doen als uw klant claimt dat uw installatie zijn auto heeft beschadigd? BOVAG biedt u en uw klant een stappenplan om de zaak eerlijk te beslechten.

Wat is het?

Het Stappenplan Schade biedt autowas- en poetsbedrijven houvast bij schadeclaims van hun klanten. Het zet op een rijtje hoe u met de melding omgaat en hoe u aanstuurt op een effectieve oplossing.

Hoe werkt het?

Het Stappenplan Schade geeft een overzicht hoe u zich kan voorbereiden op schademeldingen en hoe u er het best mee omgaat. Met de voorgedrukte brief kunt u de klant verwijzen naar een onafhankelijke schade-expert om de oorzaak van de schade vast te stellen. Op basis van diens oordeel kunt u tot een vergelijk komen.

Wat levert het op?

Een goede omgang met schadeclaims voorkomt agressieve reacties van klanten en geeft hen het gevoel dat u hen serieus neemt. Zo ontstaan er geen onnodige spanningen en vervelende situaties.

Wat kost het?

Het Stappenplan Schade is gratis te downloaden. Indien de expert van mening is dat de schade is veroorzaakt door uw wasinstallatie, doet u er goed aan de kosten van de expertise op u te nemen.

Vragen?

Heeft u nog geen antwoord op uw vraag? Neem contact op met BOVAG Ledenadvies. Via T: 030 - 65 95 300 of M: ledenadvies@bovag.nl.
 

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring