De pagina wordt geladen...
Ter promotie van het BOVAG-merk en de BOVAG-ondernemers plaatst BOVAG vanaf nu tot eind 2017 weer breed banners op diverse websites. Uiteraard zijn de banners óók voor leden te downloaden om bijvoorbeeld te gebruiken op hun eigen website, social media of nieuwsbrief.
Aanwezig zijn met het betrouwbare keurmerk op de digitale plekken waar consumenten zich oriënteren op aankoop, reparatie, onderhoud, rijles en nog veel meer. Dát is de aanpak van de nieuwe bannercampagne van BOVAG.
Op juist die plekken zijn de klanten en potentiële klanten van BOVAG-bedrijven het meest gevoelig voor de BOVAG-boodschap: “Alles voor een betere kilometer”. Waarbij we aandacht vragen voor de vijf zogenoemde “Beterheden van BOVAG”:
1. Beter in aanbod
2. Beter in advies
3. Beter in onderhoud
4. Beter in garantie
5. Beter in oplossen
Er zijn banners voor auto-aankoop, auto-onderhoud, elektrische fiets, aanhangers, kampeermiddelen, rijles (met de drie zekerheden beter in zekerheid, betrouwbaarheid en oplossen), scooters en motoren: die producten dus, waar garantie en BOVAG-zekerheid de grootste rol spelen.
Daarnaast investeert BOVAG het nodige in Search Engine Advertising (SEA) en Search Engine Optimization (SEO) om consumenten de weg te wijzen naar de informatie op bovag.nl over kopen, huren, onderhoud, garantie, keuzehulp etcetera.