De pagina wordt geladen...

Bovag logo
BOVAG Pechhulp
0%

Ledenvoordelen

Laatste update 10 oktober 2024Leestijd: 4 min

03BOVAG Pechhulp

Met BOVAG Pechhulp kun je klanten met autopech direct hulp bieden. Dat levert je behalve dankbare en terugkerende klanten ook extra omzet op.

Wat is het?

Komt een klant stil te staan met pech? Zorg er dan voor dat hij/zij dan ook kan vertrouwen op de zekerheid van BOVAG. Met BOVAG Pechhulp houd je klanten altijd en overal mobiel. Je klanten hebben de keuze uit twee basisdekkingen wanneer je de BOVAG Pechhulp aanbiedt:

  • Nederland: Pechhulp in de eigen woonplaats en vervangend vervoer zijn standaard inbegrepen.
  • Europa: Je klanten worden ook buiten de Nederlandse grenzen geholpen. Daarbij is standaard vervangend vervoer binnen Europa inbegrepen.

Nu verbeterd

De nieuwe pechhulp heeft niet alleen invloed op jou, maar biedt ook voor jouw klant nieuwe voordelen.

  • Standaard vervoer naar het eigen autobedrijf binnen 25 km
  • Samenvoegen van de leeftijdsklasse 5 t/m 14 jaar (waren voorheen twee tarieven)
  • Nieuw tarief met vernieuwde leeftijdsklasse indeling (zie downloads onderaan deze pagina)


Hoe werkt het?

Je kiest zelf of je naast het verkopen van BOVAG Pechhulp ook wenst uit te rijden naar je klanten. Je bent dan altijd als eerste op de hoogte zodra een klant een pechgeval heeft. De alarmcentrale neemt direct contact met je op zodra de melding binnenkomt. Bij je eigen klanten wordt altijd de mogelijkheid geboden om zelf hulp te verlenen. Bovendien houdt de alarmcentrale je voortdurend op de hoogte over het verloop. Dit biedt de kans om iets te betekenen voor klanten op het moment dat ze je hulp het hardst nodig hebben. Ook wanneer je de hulpverlening over laat aan onze professionele hulpdiensten, ben je het aangewezen adres voor reparaties voortkomende uit strandingen. Vraag naar de voorwaarden bij het Accountteam.

Wat levert het op?

De belangrijkste voordelen:

  • Voor je klanten ben je het centrale aanspreekpunt voor alles wat met hun auto te maken heeft.
  • Bij verlenging van de Pechhulppas heb je een extra contactmoment met je klanten.
  • Je genereert extra omzet uit reparatiewerkzaamheden.
  • Het verlenen van deze service is een extra argument bij de verkoop van auto’s.
  • Je hebt zelf de vrijheid om je marge op de Pechhulppas in te schalen, tegen een voor jouw klanten scherp gereduceerd tarief.

Provisie ontvangen

Voor de inspanningen die je als bemiddelaar levert om een pechhulpverzekering tot stand te laten komen, is het mogelijk om provisie te ontvangen. Indien je ervoor kiest provisie te ontvangen, dan wordt het provisiepercentage meegenomen in de berekening van de premie. Als bemiddelaar heb je ook de mogelijkheid om af te zien van deze provisie, waardoor de pechhulp goedkoper wordt voor je klanten. Dit regelen we met elkaar in de samenwerkingsovereenkomst.

Hoe werkt het?

Er staat een Accountteam voor je klaar om je te begeleiden en al je vragen te beantwoorden. Je krijgt gratis toegang tot het online BOVAG Pechhulp administratiesysteem. Wil je ook aan de slag met BOVAG Pechhulp? Of heb je vragen? Bel 024-366 56 97 en je wordt direct persoonlijk geholpen door ons Accountteam.

Hoe beheer je je BOVAG Pechhulppassen?

Het administratiesysteem van BOVAG Pechhulp helpt je op een gemakkelijke manier je Pechhulppassen te beheren. Je kunt passen aanmaken, wijzigen en verlengen.

Aanmelden en inloggen

Je krijgt toegang tot het administratiesysteem wanneer je je aanmeldt als BOVAG Pechhulpdeelnemer. Dat kan via het aanmeldformulier. BOVAG verwerkt je aanvraag binnen 5 werkdagen. Daarna kun je aan de slag. Je logt in met je BOVAG-lidnummer en wachtwoord. Na inloggen zie je je bedrijfsgegevens. Controleer deze op juistheid. Klopt er iets niet? Meld het via deelnemer@bovagpechhulp.nl.

Verder lezen?

Dossiers met dezelfde categorie

Bezig met laden...

Door gebruik te maken van onze website geeft U toestemming voor het plaatsen van tracking cookies.