Met BOVAG Pechhulp kunt u klanten met autopech direct hulp bieden. Dat levert u behalve dankbare en terugkerende klanten ook extra omzet op.
Komt een klant stil te staan met pech? Zorg er dan voor dat hij/zij dan ook kan vertrouwen op de zekerheid van BOVAG. Met BOVAG Pechhulp houdt u klanten altijd en overal mobiel. Uw klanten hebben de keuze uit twee basisdekkingen wanneer u de BOVAG Pechhulp aanbiedt:
U kiest zelf of nu naast het verkopen van BOVAG Pechhulp ook wenst uit te rijden naar uw klanten. U bent dan altijd als eerste op de hoogte zodra een klant een pechgeval heeft. De alarmcentrale neemt direct contact met u op zodra de melding binnenkomt. Bij uw eigen klanten wordt u altijd de mogelijkheid geboden om zelf hulp te verlenen. Bovendien houdt de alarmcentrale u voortdurend op de hoogte over het verloop. Dit biedt u de kans om iets te betekenen voor klanten op het moment dat ze uw hulp het hardst nodig hebben. Ook wanneer u de hulpverlening over laat aan onze professionele hulpdiensten bent u het aangewezen adres voor reparaties voortkomende uit strandingen. Vraag naar de voorwaarden bij het accountteam.
De belangrijkste voordelen:
Deelnemer worden van BOVAG Pechhulp kost u slechts € 50,- per jaar aan marketingbijdrage. U ontvangt een startpakket met promotiemateriaal om uw autobedrijf mooi aan te kleden. Er staat een accountteam voor uw klaar om u te begeleiden en al uw vragen te beantwoorden. U krijgt gratis toegang tot het online BOVAG Pechhulp administratiesysteem.
Wilt u ook aan de slag met BOVAG Pechhulp? Of heeft u vragen? Bel 024-366 56 97 en u wordt direct persoonlijk geholpen door ons accountteam.
Het administratiesysteem van BOVAG Pechhulp helpt u op een gemakkelijke manier uw Pechhulppassen te beheren. U kunt passen aanmaken, wijzigen en verlengen.
U krijgt toegang tot het administratiesysteem wanneer u zich aanmeldt als BOVAG Pechhulpdeelnemer. Dat kan via het aanmeldformulier. BOVAG verwerkt uw aanvraag binnen 5 werkdagen. Daarna kunt u aan de slag. U logt in met uw BOVAG-lidnummer en wachtwoord. Na inloggen ziet u uw bedrijfsgegevens. Controleer deze op juistheid. Klopt er iets niet? Meld het via deelnemer@bovagpechhulp.nl.
Via het tabblad ‘Aanmaken nieuwe pas’ bereikt u de afsluitmodule van BOVAG Pechhulp. Vul de benodigde gegevens in. Na afsluiten van de pas ontvangen de klant en u beiden een e-mail ter bevestiging. In de mail zit een link naar een voorlopig polisblad om af te drukken. Uw klant ontvangt binnen 5 werkdagen de pas. Daarop zijn alle benodigde gegevens voor hulpverlening gedrukt.
Via het tabblad ‘Pechpassen overzicht’ ziet u alle passen voor uw bedrijf. Deze zijn afgesloten door uzelf, of door uw klant via de consumentenwebsite. U ziet hier:
U kunt het aanzicht filteren, sorteren en exporteren naar Excel. Zo heeft u alle informatie altijd onder handbereik. U kunt zelf passen wijzigen of verlengen.
Elke pas met een looptijd korter dan 3 maanden kunt u verlengen. Dat kan op 2 manieren.
In beide gevallen ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Deze kunt u printen en als voorlopig polisblad meegeven aan uw klant. Die ontvangt binnen 5 werkdagen de pas. Daarop zijn alle benodigde gegevens voor hulpverlening gedrukt.
Na het doorvoeren van de wijziging krijgt u een e-mail ter bevestiging. Deze kunt u printen en als voorlopig polisblad meegeven aan uw klant. Die ontvangt binnen 5 werkdagen de pas. Daarop zijn alle benodigde gegevens voor hulpverlening gedrukt.
Is uw vraag niet beantwoord? Bel gratis met het BOVAG Pechhulp accountteam (T 0800 – 00 44, optie 2). Of mail naar deelnemer@bovagpechhulp.nl.