De pagina wordt geladen...
Met BOVAG Pechhulp kun je klanten met autopech direct hulp bieden. Dat levert je behalve dankbare en terugkerende klanten ook extra omzet op.
Komt een klant stil te staan met pech? Zorg er dan voor dat hij/zij dan ook kan vertrouwen op de zekerheid van BOVAG. Met BOVAG Pechhulp houd je klanten altijd en overal mobiel. Je klanten hebben de keuze uit twee basisdekkingen wanneer je de BOVAG Pechhulp aanbiedt:
De nieuwe pechhulp heeft niet alleen invloed op jou, maar biedt ook voor jouw klant nieuwe voordelen.
Je kiest zelf of je naast het verkopen van BOVAG Pechhulp ook wenst uit te rijden naar je klanten. Je bent dan altijd als eerste op de hoogte zodra een klant een pechgeval heeft. De alarmcentrale neemt direct contact met je op zodra de melding binnenkomt. Bij je eigen klanten wordt altijd de mogelijkheid geboden om zelf hulp te verlenen. Bovendien houdt de alarmcentrale je voortdurend op de hoogte over het verloop. Dit biedt de kans om iets te betekenen voor klanten op het moment dat ze je hulp het hardst nodig hebben. Ook wanneer je de hulpverlening over laat aan onze professionele hulpdiensten, ben je het aangewezen adres voor reparaties voortkomende uit strandingen. Vraag naar de voorwaarden bij het Accountteam.
De belangrijkste voordelen:
Voor de inspanningen die je als bemiddelaar levert om een pechhulpverzekering tot stand te laten komen, is het mogelijk om provisie te ontvangen. Indien je ervoor kiest provisie te ontvangen, dan wordt het provisiepercentage meegenomen in de berekening van de premie. Als bemiddelaar heb je ook de mogelijkheid om af te zien van deze provisie, waardoor de pechhulp goedkoper wordt voor je klanten. Dit regelen we met elkaar in de samenwerkingsovereenkomst.
Er staat een Accountteam voor je klaar om je te begeleiden en al je vragen te beantwoorden. Je krijgt gratis toegang tot het online BOVAG Pechhulp administratiesysteem. Wil je ook aan de slag met BOVAG Pechhulp? Of heb je vragen? Bel 024-366 56 97 en je wordt direct persoonlijk geholpen door ons Accountteam.
Het administratiesysteem van BOVAG Pechhulp helpt je op een gemakkelijke manier je Pechhulppassen te beheren. Je kunt passen aanmaken, wijzigen en verlengen.
Je krijgt toegang tot het administratiesysteem wanneer je je aanmeldt als BOVAG Pechhulpdeelnemer. Dat kan via het aanmeldformulier. BOVAG verwerkt je aanvraag binnen 5 werkdagen. Daarna kun je aan de slag. Je logt in met je BOVAG-lidnummer en wachtwoord. Na inloggen zie je je bedrijfsgegevens. Controleer deze op juistheid. Klopt er iets niet? Meld het via deelnemer@bovagpechhulp.nl.