Alle data van het klantenreisonderzoek dat is uitgevoerd zijn verwerkt in een handig dashboard. Binnen dit dashboard kun je inzoomen op de onderzoekersvragen door filters toe te passen. Je kunt bijvoorbeeld filteren op basis van geslacht, leeftijd. provincie, aankoop nieuwe of gebruikte auto, bouwjaar auto, aandrijflijn auto, etc. Deze filters zijn beschikbaar bij alle fases van de klantreis: oriëntatie, keuze, aankoop en nazorg.
Tips gebruik dashboard
- In de horizontale zwarte bovenbalk in het dashboard kun je kiezen welke vragen binnen welke klantreisfase je wilt selecteren. Je kunt hier kiezen uit ‘Oriëntatie’, ‘Keuze’, ‘Aankoop’, ‘Nazorg’.
- Na het kiezen van de fase kun je in de gele balk weer kiezen uit verschillende subonderwerpen die horen bij de gekozen fase.
- In de linker verticale filter balk kun je je filters instellen (kies bijvoorbeeld of je de resultaten van vrouwelijke of mannelijke respondenten wilt bekijken, of je wilt selecteren op de provincie, of leeftijd, etc). De door jou gekozen filters worden in rode tekst weergegeven.
- Er verschijnt een waarschuwing in rood weergegeven wanneer de hoeveelheid filters resulteert in een (te) kleine populatie waardoor deze niet meer representatief is.