De pagina wordt geladen...
Wie ook in de toekomst nog een rol wil spelen, zal een shift moeten maken. Met nieuwe de nieuwe factoren voor succes aan de slag moeten gaan: goed toepassen van internettechnologie en data-analyse, persoonlijke en gerichte klantbenadering, goed opgeleid en betrokken personeel hebben, 24/7 beschikbaar zijn, en een duurzame bedrijfsvoering hebben.
Wie ook in de toekomst nog een rol wil spelen, zal een shift’ moeten maken. Met nieuwe factoren voor succes aan de slag moeten gaan: goed toepassen van internettechnologie en data-analyse, persoonlijke en gerichte klantbenadering, goed opgeleid en betrokken personeel hebben, 24/7 beschikbaar zijn, en een duurzame bedrijfsvoering hebben.
In Amerika heeft BOVAG leuke voorbeelden gezien: vaak allemaal van branchevreemde partijen. Dat doet denken alsof de mobiliteitsbranche zelf maar langzaam in beweging komt. Maar dat is niet waar, getuige de mooie voorbeelden van BOVAG-leden die ook met nieuwe businessmodellen bezig zijn. En niet zelden zijn ze daarin succesvol.
Op het relatiecongres ging dagvoorzitter Roos Moggré in gesprek met Hans Bresser, manager innovatie en strategie bij BOVAG en met Jorg Kok van Utrecht Inc, de incubator van de Universiteit Utrecht met wie BOVAG samenwerkt in
. Wat blijkt: er wordt al volop geïnnoveerd door startups en leden, maar er is zeker ook werk aan de winkel bij de meeste bedrijven.
Innovatie bij BOVAG-leden.
Meer weten over hoe BOVAG bijdraagt aan innovatie in de branche? Neem contact op met onze specialist:
Hans Bresser 030 - 659 53 43 hansbresser@bovag.nl manager innovatie en strategie