De pagina wordt geladen...

Bovag logo
Luistersessies
0%

BOVAG Relatiecongres

Laatste update 23 augustus 2018Leestijd: 2 min

Luistersessies

Wat doet BOVAG op gebied van innovatie en de nieuwe klant? BOVAG deskundigen Hans Bresser en Niels Hanssen vertelden daarover tijdens de twee luistersessies.

Hoe helpt BOVAG bij innovatie in de mobiliteitsretail?

Een retailer moét innoveren om toekomstbestendig te zijn. Maar in praktijk blijkt dat makkelijker gezegd dan gedaan. BOVAG helpt zijn leden daar dus bij met onder andere BOVAG Lanceert. Samen met Utrecht Inc., de bedrijfsincubator van het Utrecht Science Park, koppelt BOVAG veelbelovende startups aan leden die vooruit willen. Hoe zo’n proces werkt en wat voor innovatieve shifts bij leden dat al opleverde, vertelde Hans Bresser, manager innovatie en strategie bij BOVAG.

> Download zijn presentatie

Meer weten?Hans Bresser 030 659 54 34 hansbresser@bovag.nl manager innovatie en strategie

Hoe koopt een consument mobiliteit bij de BOVAG-leden?

Gemak, 24/7 bereikbaarheid, betrouwbaarheid, een persoonlijke benadering. Maar ook: genieten van mobiliteit op maat zonder gedoe. BOVAG heeft de afgelopen jaren veel onderzoek gedaan naar de customer journey rond de aankoop van vervoermiddelen en mobiliteit bij BOVAG-leden. Wat dat aan kennis opleverde over typen kopers en de manier waarop ze hun mobiliteit beleven, vertelde Niels Hansen, business developer bij BOVAG in een interactieve luistersessie.

> Download zijn presentatie

Meer weten?Niels Hansen 030 - 659 54 17 nielshansen@bovag.nl business developer bij BOVAG

Verder lezen?

Dossiers met dezelfde categorie

Bezig met laden...

Door gebruik te maken van onze website geef je toestemming voor het plaatsen van tracking cookies.