BOVAG-promotieacties & -campagnes

Laatste update 10 december 2020 Leestijd: 4 min

14 WinterWasWeken

Tijdens de WinterWasWeken in januari 2021 maakt elke klant die zijn of haar auto bij u komt wassen, kans op fantastische prijzen. Bijvoorbeeld een auto naar keuze ter waarde van € 10.000,-

Wat u daar voor moet doen? Simpel: uw bedrijf inschrijven voor de WinterWasWeken en in de maand januari bij iedere wasbeurt een kanskaart met een unieke code meegeven aan de klant. BOVAG zorgt net als voorgaande jaren voor landelijke communicatie en natuurlijk worden er ook communicatie-uitingen voor u beschikbaar gesteld. Het zou tof zijn als u daar gebruik van maakt, zodat het bereik nog groter wordt.

Deelname

Aan deelname is een eenmalige bijdrage per vestiging verbonden. Een wasstraat met kettingbaan betaalt € 600,-, een roll-over € 300,- en een autopoetsbedrijf € 200,-. Een klein bedrag als je het vergelijkt met een advertentie in de plaatselijke krant of een flyer bij het wekelijkse folderpakket. Hoe meer leden deelnemen, hoe groter de landelijke dekking en natuurlijk communicatie naar consumenten.

De inschrijfperiode voor deelname aan de WinterWasWeken 2021 is gesloten.

Hoe werkt het voor de consument?

Elke betalende klant ontvangt bij een was- of poetsbeurt een kanskaart met een unieke code. Wanneer de klant deze code op de speciale actiesite www.winterwasweken.nl registreert, dingt hij mee naar de prijzen. Daarnaast wordt iedere deelnemer sowieso beloond met een prijs, namelijk een tweede kaartje gratis op een dagje uit naar keuze of een van de andere altijd prijs-prijzen.

Eigen prijzen of bedankje

Naast het vastgestelde prijzenpakket is het ook mogelijk om zelf prijzen aan uw klanten beschikbaar te stellen. Denk aan een waspas ter waarde van € 100,- , een winterset of een interieurreiniging. Laat bij uw inschrijving weten of u zelf prijzen beschikbaar wilt stellen, deze prijzen worden verloot onder uw eigen klanten. Op uw deelnamepagina op www.winterwasweken.nl komt te staan welke prijzen uw klanten kunnen winnen. Het is ook mogelijk om in plaats van een prijs een bedankje mee te sturen in de bevestigingsmail die consumenten ontvangen na deelname. U kunt hier bijvoorbeeld een korting op een volgende wasbeurt in op laten nemen. Let op: het gaat dat om een uniforme actie (elke consument ontvangt hetzelfde) en geen unieke per deelnemer (geen unieke barcodes of iets dergelijks).

 

Nieuw!

Alle WinterWasWeken-deelnemers ontvangen dit jaar een inlog voor de WinterWasWeken-actiewebsite www.winterwasweken.nl. Met deze inlog kunt u onder andere gemakkelijk uw eigen prijzen beheren en op elk moment zien hoeveel kanskaarten er al verzilverd zijn. Uiteraard is het ook mogelijk om tussendoor alle opt-in e-mailadressen te downloaden, om deze in uw eigen systeem te laden en bijvoorbeeld een actie-mail of bedank-mail na te sturen. De WinterWasWeken is niet alleen een mooie actie, maar ook nog eens een marketingtool om uw crm en e-maildatabase te vullen.

Toolkit

Doet u mee met de WinterWasWeken? Maak dan gebruik van de toolkit. Daarin vindt u onder andere het bronbestand van de poster. Deze kunt u eventueel aan laten passen naar wens door uw eigen vormgever of drukkerij. Verder vindt u in de toolkit webbanners, de aankondigingsflyer die u kunt laten drukken en een voorbeeldpersbericht. Met het voorbeeldpersbericht kunt u in de lokale krant de aandacht vestigen op de WinterWasWeken.

Verder lezen?

Dossiers met dezelfde categorie

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring