De pagina wordt geladen...
De motoronderhoud-actie van BOVAG verleidt consumenten om hun motor aan het eind van het motorseizoen te laten onderhouden. Het doel is om de drukte in je werkplaats te verspreiden over het jaar. Zelf nog geen motoronderhoud-actie? Doe hier je voordeel mee!
In het najaar sluiten veel motorrijders het motorseizoen af en zetten hun motor voor langere tijd in de stalling. Als de temperatuur in het voorjaar weer oploopt en het zonnetje gaat schijnen, maken vele van hen een afspraak bij jou, om hun motorfiets weer tiptop in orde te brengen voordat ze de weg weer op gaan. Ook zijn er de doorrijders, voor hen is het ook belangrijk om hun motor te laten onderhouden om zorgeloos door te rijden.
Dit betekent in het voorjaar grote drukte in je werkplaats en klanten die moeten wachten. Zodra het najaar in gaat en het weer wat minder wordt, is het daarentegen vaak rustig in de werkplaats. Wat zou het mooi zijn als je werkplaats dan ook goed gevuld is! Met de motoronderhoud-actie wil BOVAG motorrijders verleiden om in het najaar/winter zonder wachttijd de motor voor onderhoud bij jou brengen. In de campagne worden motorrijders geattendeerd op de voordelen van een onderhoudsbeurt ná het seizoen in plaats van ervóór. Oftewel, slimmeriken zorgen voor onderhoud vóór het nieuwe seizoen, niet erna.
De actie wordt vanuit BOVAG ook gepromoot op Facebook met online advertenties en online bannering op verschillende website. Via dit medium is het gemakkelijk om een specifieke doelgroep te bereiken, op basis van bijvoorbeeld leeftijd of interesse.
Ook jij kunt deelnemen aan de motoronderhoud-actie met je eigen bedrijf: