De pagina wordt geladen...
Om misverstanden met je klanten te voorkomen is het belangrijk om vooraf goede afspraken te maken. Met de BOVAG Garantieregeling Schadeherstel geef je extra zekerheden aan je klant.
In de Garantieregeling van BOVAG Schadeherstelbedrijven worden de rechten en plichten van jou en je klant goed vastgelegd. De ‘garantiebepalingen BOVAG- schadeherstelgarantie’ zijn namelijk afgestemd met de ANWB en de Consumentenbond.
Je maakt per klant een BOVAG-garantiebewijs aan. Dit doe je eenvoudig via de digitale tool. Deze druk je af of stuur je via een e-mail naar je klant. De ‘garantiebepalingen BOVAG- schadeherstelgarantie’ worden automatisch mee geprint met het garantiebewijs.
De garantieregeling geeft jou en je klant duidelijkheid en zekerheid. Door goede afspraken te maken weten jij en je klant precies waar jullie aan toe zijn. Bovendien is je klant extra beschermd door de speciale faillissementsregeling, zoals is vervat in het afsluitende tekstblok op het (particuliere) BOVAG- garantiebewijs. Tot slot draagt de BOVAG-regeling bij aan de professionele uitstraling van jouw bedrijf.
Ontstaat er onverhoopt toch een geschil? Je klanten kunnen in dat geval contact opnemen met BOVAG Hulp bij Klachten. BOVAG Hulp bij Klachten zal samen met jou proberen om het geschil op te lossen. Wanneer dit niet lukt, kan de particuliere klant het geschil melden bij De Geschillencommissie voor jouw branche. De Geschillencommissie Schadeherstelbedrijven is ondergebracht bij de Stichting Geschillencommissies Consumentenzaken (SGC) in Den Haag.
Heb je nog geen antwoord op je vraag? Neem contact op met BOVAG Ledenadvies. Via T: 030 - 65 95 300 of E: ledenadvies@bovag.nl.