De pagina wordt geladen...
Om misverstanden met uw klanten te voorkomen is het belangrijk om vooraf goede afspraken te maken. Met de BOVAG Garantieregeling Schadeherstel geeft u extra zekerheden aan uw klant.
In de Garantieregeling van BOVAG Schadeherstelbedrijven worden de rechten en plichten van u en uw klant goed vastgelegd. De ‘garantiebepalingen BOVAG- schadeherstelgarantie’ zijn namelijk afgestemd met de ANWB en de Consumentenbond.
U maakt per klant een BOVAG-garantiebewijs aan. Dit doet u eenvoudig via de digitale tool. Deze print u uit of stuurt u via een e-mail naar uw klant. De ‘garantiebepalingen BOVAG- schadeherstelgarantie’ worden automatisch mee geprint met het garantiebewijs.
De garantieregeling geeft u en uw klant duidelijkheid en zekerheid. Door goede afspraken te maken weten u en uw klant precies waar men aan toe is. Bovendien is uw klant extra beschermd door de speciale faillissementsregeling, zoals is vervat in het afsluitende tekstblok op het (particuliere) BOVAG- garantiebewijs. Tot slot draagt de BOVAG-regeling bij aan uw professionele uitstraling van uw bedrijf.
Ontstaat er onverhoopt toch een geschil? Uw klanten kunnen in dat geval contact opnemen met BOVAG Bemiddeling. BOVAG Bemiddeling zal samen met u proberen om het geschil op te lossen. Wanneer dit niet lukt kan de particuliere klant het geschil melden bij De Geschillencommissie voor uw branche. De Geschillencommissie Schadeherstelbedrijven is ondergebracht bij de Stichting Geschillencommissies Consumentenzaken (SGC) in Den Haag.
Heeft u nog geen antwoord op uw vraag? Neem contact op met BOVAG Ledenadvies. Via T: 030 - 65 95 300 of E: ledenadvies@bovag.nl.