Bovag logo
Arbeidsvoorwaarden
0%

Arbeidsvoorwaarden

Laatste update 29 mei 2024Leestijd: 1 min

Arbeidsvoorwaarden zijn de afspraken waaronder een medewerker bij u aan het werk is, bijvoorbeeld het salaris en het aantal vakantiedagen. Arbeidsvoorwaarden kunnen in een arbeidsovereenkomst, personeelsreglement of cao staan. Als we het hebben over arbeidsvoorwaarden dan kunnen we onderscheid maken tussen primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Primaire arbeidsvoorwaarden zijn de belangrijkste afspraken die u maakt met de medewerker en waaraan de wet minimumeisen stelt. Hierbij kunt u denken aan loon, functie, vakantiedagen en aantal uur dat de medewerker gaat werken.

Secundaire arbeidsvoorwaarden zijn de afspraken die u maakt met een medewerker boven op de primaire arbeidsvoorwaarden. Voorbeelden van secundaire arbeidsvoorwaarden zijn onkostenvergoedingen, pensioen en vergoeding van reiskosten.

Ouderenregelingen

Klik hier

Toeslagen

Klik hier

Reiskosten- en thuiswerkvergoeding

Klik hier

Verder lezen?

Dossiers met dezelfde categorie

Bezig met laden...
Door gebruik te maken van onze website geeft U toestemming voor het plaatsen van tracking cookies.