De pagina wordt geladen...
Er zijn veel vragen gesteld aan viaBOVAG.nl over hoe u telefoongesprekken kunt meten. Waar komt de beller bijvoorbeeld vandaan? En hoe kunt u checken of de facturatie van telefonische leads klopt? ViaBOVAG.nl en AdCalls hebben gekeken hoe betrouwbaar en transparant inzicht gegeven kan worden in deze waardevolle leads. U ontvangt per mail een bevestiging van elk telefoongesprek. Ook wordt er een volledige telefoonrapportage toegevoegd op mijnOndernemersportaal.
Hoe werkt het? U wordt gebeld door een klant vanuit viaBOVAG.nl. U helpt de klant en handelt het gesprek af zoals u altijd doet. Nadat u het gesprek beëindigt, ontvangt u in de mail een gespreksbevestiging. Hier staat de datum en tijd van het gesprek, telefoonnummer van de klant en hoe lang het gesprek heeft geduurd.
Deze informatie geeft u inzicht in de gesprekken. In de aantallen, maar het helpt u ook om de kwaliteit te beoordelen. Immers als de mail binnenkomt heeft u het gesprek net gehad. Was het een goed gesprek, was de klant serieus? Zo krijgt u zicht op waar uw telefoongesprekken vandaan komen en krijgt u de mogelijkheid de waarde te beoordelen. Ook is het belangrijk dat u een klant kan terugbellen. Als de klant bijvoorbeeld afhaakt in het keuzemenu, kunt u de klant terugbellen met de boodschap dat u gesprek gemist heeft. Zo kunt u alsnog het gesprek aangaan en meer auto’s verkopen.
Heeft u hier vragen over? Neem dan contact met viaBOVAG.nl op via (030) 202 8 202 of
.