De pagina wordt geladen...
Met trots kondigt BOVAG het vernieuwde Relatie Onderzoek Dealer Importeur aan, beter bekend als RODI. Met de komst van agenturen is de oude RODI ingehaald door de tijd. Daarom is BOVAG met vijf voorzitters van dealer- en agentuurverenigingen in gesprek gegaan over hoe nu verder, want een goede monitoring van de samenwerking met de importeurs blijft belangrijk.
De aangepaste opzet bevat een lijst met vijftig vernieuwde vragen over uw importeur/principaal, verdeeld over vijf belangrijke thema’s: samenwerking, rendement, eindklantgerichte communicatie en dienstverlening, datadelen en sales en aftersales.
Het gewicht in RODI blijft toegekend worden op basis van het aantal vestigingen die een dealer/agentuur vertegenwoordigt voor het betreffende merk.
De leden van BOVAG Autodealers die een direct contract hebben met de importeur/principaal ontvangen in december de vragenlijst voor het RODI-onderzoek in hun mail.
Want uw stem is en blijft heel belangrijk om uw dealer- of agentuurvereniging te ondersteunen in de dialoog met de importeur/principaal.