De pagina wordt geladen...
In verband met de huidige coronamaatregelen is besloten om de training ‘Omgaan met criminaliteit en agressie’ te verplaatsen naar dinsdag 15 juni. De deelnemers die zich al hadden opgegeven voor de training op 18 maart zijn hierover geïnformeerd. Meld u of uw baliemedewerkers alvast aan om verzekerd te zijn van een plek!
Niet iedereen die een voertuig bij u komt huren, heeft goede bedoelingen. Hoe herkent u criminaliteit aan de verhuurbalie? En hoe gaat u verstandig om met lastige of zelfs agressieve klanten? Samen met Innovam heeft BOVAG een praktische training ontwikkeld voor de autoverhuurbranche: de basistraining
‘Omgaan met criminaliteit en agressie’
.
De training helpt u en/of uw medewerker om sterker te staan achter de balie, en maakt uw verhuurbedrijf een stukje veiliger. Het is een investering in uw verhuurbedrijf en in de medewerkers in het bijzonder. U leert in één dag criminaliteit sneller te herkennen en om te gaan te met vervelende situaties aan de balie. De training wordt gegeven door specialisten op het gebied van fraude(preventie) en ervaringsdeskundigen uit de verhuurbranche. Deze dag is dus mede ontwikkeld door én voor ondernemers in de branche.
Meer informatie en aanmelden voor de training op 15 juniHeeft u of uw medewerker deze training al gevolgd? Er is nu ook een vervolgtraining ‘De-escaleren kun je leren’ op
13 april
die nog dieper ingaat op het begrenzen en ombuigen van agressief gedrag van huurders. Met gespecialiseerde trainers wordt er geoefend met opdrachten en herkenbare praktijksituaties. Kijk
voor meer informatie en om aan te melden.