De pagina wordt geladen...
Peter de Jongh is tevreden over viaBOVAG.nl. Zijn bedrijf Top Auto’s in Wijchen richt zich voor tachtig procent op autoverkoop. De Jongh omschrijft viaBOVAG.nl als een website vóór BOVAG-leden, die betrouwbaarheid uitstraalt en goede leads oplevert. “Van de tien klanten die via viaBOVAG.nl bij ons in de showroom komen, kopen vijf of zes mensen een auto.”
“Occasionwebsites werden steeds commerciëler. Er verschenen grote advertenties van bijvoorbeeld vakanties, terwijl mijn advertenties steeds kleiner werden. Dat is niet wat ik wilde. ViaBOVAG.nl kwam op het goede moment. Een website zonder reclame, specifiek voor BOVAG-leden en met een kwalitatief goed aanbod. Dat past bij mijn bedrijf, wij verkopen vooral auto’s van een half jaar tot een jaar oud. ViaBOVAG.nl straalt betrouwbaarheid, zekerheid en rust uit. Ik zie viaBOVAG.nl ook veel om me heen, op tv en billboards. Dat heeft BOVAG goed gedaan.”
“Wij vragen aan klanten hoe ze ons gevonden hebben. We adverteren namelijk op veel plekken. Het percentage dat via viaBOVAG.nl komt is zo’n twintig procent. Daar ben ik tevreden over, voor een site die pas een jaar draait. Ik merk daarbij duidelijk een stijging van het aantal leads die via viaBOVAG.nl komt.
“Ik ben heel enthousiast over de kwaliteit van de leads. De mensen die erop af komen zijn serieuze klanten, die echt een auto willen kopen. Heel ander publiek dan mensen die via Markplaats komen. Van de tien mensen die via Marktplaats komen, koopt misschien één persoon een auto. Bij viaBOVAG.nl is dat anders: van de tien klanten die via viaBOVAG.nl bij ons in de showroom komen, kopen vijf of zes mensen een auto.”