De pagina wordt geladen...
De RODI-vragenlijst is per e-mail naar alle autodealers verzonden. Wij verzoeken u de enquête zo snel mogelijk ingevuld retour te sturen.
Het Relatie Onderzoek Dealer Importeur (RODI) wordt elk jaar uitgevoerd om de relatie tussen dealers en importeurs in kaart te brengen. Goede aspecten maar ook knelpunten komen zo aan het licht. Dealerverenigingen kunnen de resultaten van het onderzoek gebruiken tijdens besprekingen met de importeurs. RODI kan als aansporing gezien worden om de onderlinge relatie te verbeteren. Voorgaande publicaties hebben ertoe geleid dat dealers en importeurs beter zijn gaan samenwerken. Waarom het invullen van de vragenlijst zo belangrijk is, vertellen de dealerverenigingen zelf in deze video.
Net als vorig jaar, is de RODI weer alleen naar directeur-eigenaren van de organisatie verzonden en wordt in de vragenlijst rekening gehouden met de sales- of aftersalesactiviteiten van uw organisatie. Op verzoek van velen van u hebben wij de RODI-enquête dit jaar zo ingericht dat u voor alle merken uit uw portfolio slechts één enquête ontvangt met daarin voor elk merk een eigen regel waarin u de waardering voor dit merk kunt aangeven. De e-mailadressen die we voor dit onderzoek gebruiken zijn ook dit jaar weer door uw Dealervereniging aan BOVAG ter beschikking gesteld.
Ten opzichte van vorig jaar hebben we aan het einde van de vragenlijst een extra vraag toegevoegd. Wij zijn namelijk benieuwd hoe tevreden u bent met de ondersteunende maatregelen die uw importeur in deze coronatijd heeft genomen.
De resultaten van het RODI-onderzoek worden half maart 2021 bekend gemaakt.
Heeft u geen e-mail gezien? Misschien is deze in uw ongewenste mail terecht gekomen? U kunt ook een mail sturen naar onderzoek@bovag.nl, dan sturen wij de vragenlijst opnieuw.