De pagina wordt geladen...
De foto’s bij uw online advertenties geven klanten de allereerste indruk van uw bedrijf. Reden genoeg om hier werk van te maken. En ja, dat gaat verder dan zorgen dat uw foto’s niet overbelicht of bewogen zijn. Voor het perfecte plaatje kunt u natuurlijk een fotograaf inschakelen, maar met deze tips komt u zelf ook een eind.
Zo ziet een potentiële koper meteen dat hij te maken heeft met een serieus bedrijf en niet met een particulier.
Als u al uw auto’s tegen dezelfde achtergrond zet en ze vanuit hetzelfde perspectief fotografeert, zien ze er netjes en professioneel uit. Markeer daarom voor het maken van de foto waar het linker voorwiel en de camera moeten staan. Let er ook op dat de proporties van de auto goed overkomen. Staat u dicht op de motorkap, dan wordt die te groot in verhouding tot de rest van de auto. Komt u er niet uit? Kijk dan de kunst af bij concurrenten.
Klanten kiezen voor zekerheid. Laat daarom met een logo of keurmerk zien dat uw bedrijf voldoet aan de eisen van het platform of van een bepaald garageconcept. Heeft uw bedrijf een jubileum te vieren? Laat dit dan ook zien zodat de klant weet dat jullie veel ervaring hebben. De logo’s en keurmerken hoeft u maar één keer te (laten) ontwerpen, want uw VMS kan ze automatisch toevoegen aan de foto’s. Fotolayers zijn hier ook geschikt voor en kunnen eenvoudig geüpload worden in een VMS.
Wilt u meer weten over het optimaliseren van uw online advertenties? Download de gratis whitepaper van Bovemij:
‘Zo maak je van online advertenties echte winnaars’
.