De pagina wordt geladen...

Bovag logo
Nieuwe campagne Motorplatform van start: “De slimme rijder is een motorrijder”
0%
Terug

Nieuwe campagne Motorplatform van start: “De slimme rijder is een motorrijder”

Laatste update 15 juni 2023Leestijd: 1 min
Artikel header afbeelding

Het Motorplatform voert de nieuwe campagne “De slimme rijder is een motorrijder”, die in ieder geval tot half juli is te zien op diverse social media-kanalen. Het Motorplatform voert jaarlijks campagne, met als doel om de verkeersveiligheid van de motorrijder te waarborgen.

Binnen de campagne worden de volgende thema’s uitgelicht:

  • De slimme rijder is een bewuste rijder
  • De slimmer rijder is een veilige rijder
  • De slimme rijder is een duurzame rijder

Op de plekken waar de campagne te zien is wordt verwezen naar de ondersteunende website

deslimmerijderiseenmotorrijder.nl

, die volledig is opgefrist en voorzien van nieuwe content.

Over het Motorplatform

Het Motorplatform wordt gevormd door vertegenwoordigers van de overheid, belangenorganisaties (waaronder BOVAG) en verkeersveiligheidsorganisaties. De doelstelling van het Motorplatform is om de verkeersveiligheid voor motorrijders te vergroten. Jaarlijks wordt er een campagne georganiseerd om hier extra aandacht voor te vragen.

Sinds oktober 2022 staat het Motorplatform bekend als Stichting Motorplatform en is het erkend door het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat als onafhankelijk overlegplatform waar gediscussieerd kan worden over de uitdagingen en kansen van de motorfiets in relatie tot verkeersveiligheid.

Bezig met laden...

Door gebruik te maken van onze website geef je toestemming voor het plaatsen van tracking cookies.